Näin aika muuttaa ihmistä. Löydätkö idolisi?

yepyep.gibbs12.com/2009/03/h...s-as-kids/

Avainsanat: hip hop

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.05.2009 - 07:58

löysin.. lil wayne, usher, kanye, jay-z

Kysyjän kommentti

Kiva, että joku löysi. Aika lailla ovat kaverit muuttuneet, kuten tässä itsekin, hipistä lyhyttukkaiseksi.
Niin ja oikein hyvää Amerikan matkaa jo näin etukäteen!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.05.2009 - 03:28

No en nyt sattunut löytämään mitään erikoista, paitsi sinä olit velipoikas kanssa siellä kampaamossa pergamenttia ittelles ottamassa. On niin samanlaiset teillä molemmilla asut, että ei voi erehtyä millään:
yepyep.gibbs12.com/wp-conten...future.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 06:28

Ei löytynyt idolia tuolta tummien poikien joukosta.
Urheilun puolelta ja ihan kotimaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 08:39

Ei ollut kukaan minun idolini. Enimenillä on yksi hyvä, kuunneltava kappale: Moking bird.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 09:02

tuo hip hop ei oikein ole niitä musiikki lajeja joita tuntisin , mutta suloisia olivat pojat pienenä, kuten kakki met muutkin ollaan oltu joskus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.05.2009 - 09:06

Löytymättä jäi sillä koneeni ei suostunut aikaisemaan sivustoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:24

Löysin jo 38 vuotta sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:43

Löysin sen aikoinaan se on mies joka asuu mun kanssani. Hip Hop ei ole minun muasikkiani. Tyttöni tykkää mutta hän onkin vasta 11 vuotias ja tomera likka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 11:26

Miten ihmeessä eksyttekin kaikille noille sivustoille ? Hip-hop ei ole koskaan ollut minulle mitään mielenkiintoista. En tuntenut ketään kuvien henkilöitä. Sivistyksessäni taitaa olla WALTAVA aukko !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 00:21

Kaikki oli aika ruskettuneita poikia,Harry Belafontea ei ollut ;-( <pettyneenä,mutta hänet olisin tuntenut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 03:17

Musiikin suhteen kaikki kulkee, volyymi vain vaihtelee. Tänään, sori eilen sain harvinaisuuden. Alkuperäinen Jenkki vinyyli 1971. Käytetty Who`s Next. Mansessa on vieläkin Epe`s Music Shop joka oli jo 70-luvulla, mutta joku raaski luopua tällaisesta tosin ei ihan halvalla. Timantti pitää olla arsenaalissa!

Lähteet:
Ei kovin tunnettu Suomessa, Mutta Areenalla kävin maailmankierueen keikalla joka päättyyi Suomeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 12:42

En löytänyt idoliani.