Oletko käynyt ylen areena elävä arkisto sivuilla,kävin sieltä kuuntelemassa Matti Inkisen kappaleita ja haastattelua.

Haastattelu on tehty joitakin vuosia sitten,mietin itsekseni mikä hänellä meni niin pahasti pieleen,et teki niinkuin teki.Vuosisadan rakkaustarina,on tosiaankin kaunis ja ihmeelline,sellaisena haluan hänet muistaa.

Avainsanat: vuosisadan rakkaustarina.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.05.2009 - 10:48

Matti Inkinen oli laulajana ja julkisuuden henkilönä minulle tuiki tuntematon ennen katoamistaan. Koska en pidä radiota auki edes ajaessani autoa, niin kaikenlainen viihdemusiikki jää tajuntani ulkopuolelle, eli olen siitä aivan "pihalla". Asia ei ole minua kuitenkaan pahemmin haitannut saatika vaivannut. En tunne juurikaan nykylaulajia, enkä muitakaan artisteja, silti en tunne olevani "sivistymätön". Se on sitten mielestäni jotain muuta. Jokainen taaplaa tyylillään, sanotaan. Minulla on omani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.05.2009 - 10:49

En kyllä ole käynyt siellä. mutta kyllä voisin käydä jossain vaiheessa. miten sillä niin huonosti menikin että piti sit tollaiseen loppuun ajautua. joo se on sellaista että ihminen etsii aina ne hyvät muistot siitä ihmisestä mitä sai aikaan lauluillaan täällä elämässä. eli ne paremmat muistot jää mieleen. jokaisesta ihmisestä löytyy aina hyvää ja myös huonoakin.Sellaista on elämä ei voi tietää millainen loppu on kelläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 11:02

matti on tuolta raisiosta kotoisin , siis useinkin olen häntä nähnyt , myöskin paikallisradiot ja tv ovat häntä esittäneet, mutta oli yksi haasttatelu, jossa matti sanoi, että pelkää kasvaimen uusineen, luulen että syövän pelko oli se joka ajoi hänet tuhoon ja myöskin ne lapsikuvat jotka olivat hänen koneellaan..kuitenkin rauha hänen sielulleen ja voimia perheelleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.05.2009 - 11:04

En ole siellä, mutta H & P:ltä tulee aika paljon nyt Sig:n musiikkia. Kuten aina kun joku tunnettu muusikko kuolee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.05.2009 - 11:04

Olen käynyt siellä kattelemassa kaikennäköisiä haastatteluja ja videoita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.05.2009 - 11:32

En nyt ole käynyt siellä. Enkä kai käy, sillä en tunne Inkisen musiikkia yhtään. Ikävä juttu hänen kuolemansa kuitenkin. Ehkä ei mielenterveys kestänyt tautia ja syytöksiä yhtä aikaa. Se olisi liikaa monelle muullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 12:02

En ole käynyt, vaikka nuornea tykkäsin kovasti SIGistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 17:47

Inkinen oli ihan hyvä laulaja,mutta sairasti vakavaa aivokasvainta ja oli vaimon kertoman mukaan valtavan masentunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 19:12

Toki.Mutten inkisen vuoksi.