Tekniikka ja talous, hyvin potkii vai?

tässäkö tuotantoidea

www.tekniikkatalous.fi/kuvar...popup=true

Avainsanat: tekniikka&talous

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.05.2009 - 08:46

eipäs muuta, kuin ala tuollaista valmistamaan, nyt on ainakin tuotteelle kysyntää...ja työntekiöitäkin löytyy ihan omasta kotimaasta , ei tarvitse ulkomailta niitäkään tänne tuoda...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.05.2009 - 08:53

Siitä vaan kehittämään vehkeitä.Sekä tekniikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 10:12

ajatellaan, että firmalla joka potkii koska menee huonosti, menee hyvin ... ?
näin näyttävät uskovan osakesijoittajat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 10:12

Tuollaisen voisivat yritykset ostaa ihan kimpassa. Joka kuukauden arkipäivälle yksi osakas, tulisi halvaksi yrityksille. Yhden päivän aikana se voisi potkia pois satoja työntekijöitä. Nämä taas voisivat hakeutua töihin "potkukoneita" valmistavaan yritykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 10:24

Jos tuo laite valmistettaisiin suomessa niin saattaisi työllistää muutaman,
mutta tulisi varmaan kuitenkin kiinasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 10:43

Luova toiminta kannattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.05.2009 - 10:49

Onkos herrat jo niin hienoja, etteivät enää luomupotkuja annakaan. No käyhän se tuollaisella laitteellakin, eikä tarvitse itse olla katsomassa poispotkitun ilmeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 16:55

Aina kannattaa käyttää jokaista konstia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 22:07

Milläs kaveri kutsutaan treffeille tuon koneen kanssa? Tekstiviestillä?
Kyllä potkut pitää pystyä itse kertomaan. Jos ei pysty, niin ei ole itse pätevä hommaansa ja saisi potkia itsensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 01:20

Näin siinä käy, kun automatisoidaan kaikki.