Martta aiheinen kysymys,mitä ruokaa tänään tarjoat perheellesi,helatorstain kunniaksi?

Meillä syödään kanarisottoa ja vihreää salaattia.

Avainsanat: ruoka juoma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.05.2009 - 10:04

Naudanpaistia kasvisten kera kastikkeella höystäen.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.05.2009 - 10:06

Lihapullia, kastiketta ja perunoita on lounaaksi. Päivällisruokaa en ole vielä päättänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 10:07

tänään syömme paistettua kalaa tai grillattua , jos ei sada vietävästi ja pääsen grillaan pottuloi ja kermaviilistä teen kastikkeen sekä kasviksia, joita myös grillaan..eipäs mitään kummoisempaa ole tänään sitten tiedossakkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 10:09

Broilerinkoipia ja täytettyjä paprikoita :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 10:10

Lähdemme laavulle ja paistamme makkaraa sekä pienemmille nakkeja,
ei kovin juhlavaa, mutta hauskaa katsella veneitä ja lintuja samalla kun paistelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.05.2009 - 10:37

Isäntä jos tuo kalaa reissultaan, niin sitten meillä syödään paistettua lohta. Muuten taidan laittaa hirvenlihasta jotain. Paistin luultavasti uuniin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 11:05

Meillä paistetaan ruisjauhoissa kieriteltyjä ja voissa paistettuja pieniä silakoita,ehkä nokkoscremefraichekastikkeella,runsaalla värillisellä salaatilla kuitenkin;katsotaan mitä viitsii tehdä?
Helatorstain kunniaksi,kyseenalaista kunnia,mutta joo?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 11:07

En vielä tiedä jotakin kai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.05.2009 - 11:21

Syön äiteen tekemää ruakaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 11:51

En yhtään tiedä mitä minulle tarjotaan.
Veikkaisin uunilohta ja paistettuja perunoita, tai sitten toisinpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 11:58

Kirjolohikeittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 12:24

Tänään helpoimman kautta: Kanankoipii ja ranskalaisii uunissa. Syökääää kanaaaaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 12:45

Meillä syödään eilisiä jämiä.
Uunilohta siruunakastiketta kermalla paranneltua.
Salaattia, tommaattia, kurkkua, tilliä ja hillosipulia.
Jäätelöä ja mansikkahilloa jälkiruuaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 13:05

Ei mitään sen kummempaa, grillissä possupihvejä, varhaisperunoita ja vihreää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.05.2009 - 13:08

Makaronilaatikkoa lupailin tehdä,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 13:12

Ei mitään herkkupöperöitä tänään.
Kinkkukiusausta ja salaattia, jälkkäriksi kahvia ja jäätelöä.
Perusevästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.05.2009 - 14:21

Söin pottuja, lihapullia, jääsalaattia, tuoretta kurkkua. Lasi vettä palan painikkeeksi. Jos vielä nälkä yllättää teen persakeittoa pussiaineksesta illemmalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 16:55

eilistä soppaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 17:07

Perus kotiruokaa. Kaikella kunnioituksella Helatortsai !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 22:19

Lounaaksi tein spagettia ja jauhelihakastiketta, Päivälliselle menimme pojan luo tyttären perheen kanssa. Siellä söimme grillipihvejä ja veneperunoita, bratvurstia ja maissia. Tuntui ihan juhlalta.