Matkajokeri Bulgariaan - kerro kokemuksesi, jouduitko likaiseen luukkuun vai pääsitkö palatsiin?

Ajattelin mennä itse Bulgariaan äkkilähdöllä, ja matkajokereita näyttäisi olevan paljon tarjolla...

Avainsanat: matkajokeri bulgaria kultahietikko hotelli riski

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.05.2008 - 07:46

Aikoinaan tuli muutaman kerran käytettyä noita sattumamatkoja ts. matkajokereita. Kokemukset oli 2:1 eli kahdesti asuin paikkakunnan parhaassa kerran tosi karussa pömpelissä. Nämä kokemukset eivät olleet Bulgariasta, mutta arvelisin ett'ä mahdollisuutesi ovat suunnilleen samaa luokkaa.

urheilumieltä ja lycka till ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.05.2008 - 22:29

Kuulemani mukaan (itsellä ei kokemusta) matkajokeri voi olla loistava lukaali tai halvempi luuku. Tuuri ratkaisee täytyy toivoa parasta kun jokerin ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2008 - 19:54

ihan tuuripeliä koko juttu. jos uskallat ottaa riskin eikä majoituksen taso ole se tärkein juttu lomallasi, anna mennä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 19:29

Minä olen yhesti ottanut äkkilähdön jossa hotelli oli matkajokeri. Menimme Sveti Konstantiin ja saimme perussiistin, varmaankin 3 tähden hotellin. Luxus se ei ollut mutta ihan tarpeeksi hyvä siihen nähden että matkamme oli erittäin edullinen. Tuuriahan se kyllä on miten käy. Lycka till! Rohkeesti vaan kokeilemaan!:)