Ilmojen orja?

Hyvää huomenta vain kaikki napsulaiset. Tehkää päivästänne hyvä ja ikimuistoinen.
Säätutka aamu uutisissa suorastaan karjui, että ylös, ulos ja pihalle jos meinaat kylvösi maahan laittaa hyvän sään aikana. Lupasivat nimittäin usemman päivän vesikuuria.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.05.2009 - 08:26

Niinpä. Minulla odottaa kymmenen kuutiota multaa, että levittäisin sen uutukaisen puulatoni ympärille ja kylväisin siihen nurmikon. Ei järin innosta, kun joka paikkaa kolottaa jo valmiiksi.
Pakkko mikä pakko. Muuten minulla on kymmenen kuutiota liejua, jos sataa koko loppukesän. =)

Kysyjän kommentti

Kiitos, järkevästi ajateltu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.05.2009 - 07:30

En ole ilmojen orja, olen koiran orja, lähdettävä on lenkille ja monta kertaa päivässä, ei auta satoi tai paistoi. Ei ole kylvö eikä puutarhaongelmia, ei ole maata kuin kynsien alla ;)
Parvekkeelle olen kukat laittanut jo aikapäiviä sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 08:01

Täytyy varmaan jäädä lepäämään sisälle,pieni sade parempi,mulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 08:09

juu näytti säätutka että täälläpäin alkais sataa tuos iltapäiväl, joten sitä enne kai ulos pitäis mennä..kovasti kyllä näyttää tummalta jo tuo taivas, eikä auringosta tietoakaan, mutta oikein hyvää aamua sinnekkin ja joka ikiselle napsulaiselle, tehkää päivästäne hyvä, minäkin yritän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 08:24

Voi, olisin mieluusti makoillut viltillä auringossa, vetiseltähän tuo ilma näyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 08:44

En ole ilmojen orja, vaan koulun orja :(
Tosin tänään meillä on juhlapäivä, kasiluokkalaiset ovat järjestäneet meille ysiluokkalaisille gaalan, jossa on juhlaruokailu ja kaikki :))
Se alkaa puoli yhdeltätoista, joten kerkesin nukkua pitempään kuin tavallisesti ja nyt kerkeän napsutellakin heti aamusta :)
Toivottavasti kaikilla tulee mukava päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 09:10

Ai jaa, en ole säitä taaskaan katsellut. Sitten onkin parasta, että lopetan tämän napsuttelun vähäksi aikaa, ja leikkaan tuon nurmikon, kukaan muu ei ole sitä tehnyt. Hyvästi siis !

Lisätty: 20.05.2009 - 09:57

Tankillinen riitti puoleksi tunniksi. Vielä jäi leikattavaa, mutta eihän elämääkään koskaan saa valmiiksi !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 09:13

Täällä etelä-karjalassa paistaa aurinko,mutta vettä on luvassa,ei ole pakko mennä ulos,jos ei taho.Mukavaa päivää kaikille,ilmoista viis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.05.2009 - 10:28

Ulkoilin tuossa parvekkeella kissan kanssa, mutta se ulkoilu loppui lyhyeen, kun lintu lensi melkein kissan suuhun. Kohta olisi Ottotyttö ollut kaikkine metsästettävineen kaiteen toisella puolella, joten kiireesti piti tulla sisälle, ettei tipahda kolmannesta kerroksesta maahan.
Johan tuo taivaskin alkoi pilveilemään, Sade se tulee tännekin päin. Pysyttelen sisällä, ja odottelen aurinkoisia päiviä.
Tämähän todistaa että olen auringon orja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 10:53

sataa sataa lorisee.. ei tässä mitään kiirettä. Ehtii kyllä istutukset myöhemminkin niin ei tarvi yöpakkasilta varjella:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 11:52

En seuraa säitä,vaikka näin "pienviljelijänä" pitäis.Kävin torilla ja viileä tuuli seurasi mukana,sain jopa harson sieltä.Huomenissa;JOS ei sada;olisi tarkoitus ekat siemenet pistää maahan ja peitää sillä harsolla,sillä kylmiä öitä varmaan piisaa ja suojaahan se vihollisten hyökkäyksiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 15:52

Ei haittaa vesisateet. Luonto tarvitsee vettä.
Mukavahan se tietysti olisi auringonpaisteesta nautiskella, mutta vastaan on otettava
sitä mitä annetaan.
Ja kesälomakin alkaa tämän vkon jälkeen !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 16:02

Sopiva asu, sää ei määrää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 20:37

Täs oon enkä muuta voi... vai voinko? Juups, sen verran kattelen ilmojen haltijoit, jotta jos näit sateit ja aurinkoisii päivii vuoron perään, niin yritän/järjestän niin, etten just sinä aurinkoisena päivänä siivoo vaan siks, et just tänä pänä näin on aina tehty, ja sit likoan satees seuraavana päivänä..., eli jos sataa/sadetta luvattu, hoitelen kotihommat sillon ja jos/kun paistelee niin sitten nuot pihajutskat tai vaan olla möllöttelen pihal:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.05.2009 - 22:23

Eikää! Sais se aurinko kyllä paistaa täälläkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 13:08

Mun sääsatelliittiasema lupasi puolipilvistä ja poutaa.