ONNISTUI NAPSULAISET NYT KUN OLISITTE TÄÄLLÄ TARJOISIN KAHVIT TEILLE. LUULETTEKO ETTÄ PEUKKUJEN PITO PYSTYSSÄ AUTTOI MINULLE??

Lisätty: 15.05.2009 - 14:20

KIITOS KAVERIT KAIKILLE JOTKA PIDITTE PEUKKUJA. OLETTE MUN AJATUKSISSA TÄÄLLÄ KANSSANI.

Avainsanat: onnistunut kotivärjäys ja edullisempi vaihtoehto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.05.2009 - 14:14

Onnitteluni sinulle,minulla on vieläkin peukut puuduksissa,keitä nyt kunnon kahvit ja nauti.

Kysyjän kommentti

Kiitos sulle hyvästä vastauksesta. onneksi onnistui värjäyäys ja kyllä yleensä mulla onnistuu koti värjäys. mutta se yksi oli poikkeus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.05.2009 - 14:09

Onnittelut itsellesi.Keitämpä tuokion kuluttua kahvit ja juon sen sinun voitollesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.05.2009 - 14:11

Hyvä juttu. Onneksi ostin kaupassa käydessä kahvileipää. Kippis vaan uusille hiuksille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 14:15

auttoi auttoi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 14:18

Juon juuri vihreää teetä värjäyksesi kunniaksi. Piditkö kauan vai ohjeen mukaan ?
Aina leikkiessäni kampaaja/parturia ajattelen, että ei ne tainneet olla luokan priimuksia, ketkä sille alalle hakeutuivat, joten kai nyt minäkin sitten jotain osaan. Olen leikannut omat hiukseni jo n. 40 v., perheeni hiukset 30 v. joten kokemusta ainakin on. Olen myös tehnyt muutaman permanentin, ja usein värjään oman tukkani. Viimeksi olen harrastanut ns. huppuraitoja. Ei tule niin helposti kiire värjätä uudestaan, kun raja ei erotu.
Onnea vaan uudelle tukalle !

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.05.2009 - 14:31

hieno juttu että onnistui! Tottakai peukkujen pystyssä pito auttoi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 15:07

Kiitos kun ilmoitit, alkoikin jo peukut väsyä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2009 - 15:14

tottahan toki auttoi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 18:00

Peukuttaminen auttaa aina ja kannattaa ja toimii!Onnea uudelle luukille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 18:43

Onnea kutreille, sinulle ja uudelle tavalle kaunistautua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 18:50

No olin päivän muissa hommissa enkä tiedä mitä täällä nyt juhlitaan, mutta kiitos kutsusta, tulen kahville ....