Vastaukset
Paras vastaus
Hyvää asiakaspalvelua on sellainen, jossa asiakaspalvelija:
- Osaa opastaa asiakasta palveluun liittyvissä kysymyksissä ja tietää informaatioväylät ja osaa käyttää niitä, mikäli ei itse osaa antaa suoraan vastausta asiakkaalle
- On asiallinen, ammatillinen ja ystävällinen
- Vastaa palvelun suorasta saatavuudesta asiakkaiden suhteen
- Toimii vuorovaikutuksessa ja kehittyvänä saamansa palautteen ja kehitysehdotusten suhteen
- Asettaa asiakkaan tarpeen ammatillisesti etusijalle ja pyrkii hoitamaan kulloiseenkin tilanteeseen liittyvät tekijät kuntoon asianmukaisessa ajassa
Ilmoita asiaton vastaus
Muut vastaukset
Vastaa kysymykseen
Rekisteröidy vastataksesi kysymykseen. Rekisteröityminen on nopeaa ja helppoa!Rekisteröidy
Oletko jo rekisteröitynyt? Kirjaudu sisään
Ohjeita vastaajalle
- Vastaa esitettyyn kysymykseen.
- Kysy itseltäsi: "Auttaisiko vastaukseni kysyjää?"
Jätä vastaamatta, jos vastaus tuohon kysymykseen on "ei". - Noudata Napsun sääntöjä.
- Pyri antamaan selkeitä ja perusteellisia vastauksia.
- Älä oleta, että kysyjä tietää kysymyksen aiheesta yhtä paljon kuin sinä.
- Kirjoita itse omat vastauksesi. Viittaa lähteeseen, kun lainaat tekstiä.
- Voit antaa kysyjälle vinkkejä vastauksen löytämiseen, vaikka et itse tietäisikään suoraa vastausta kysymykseen.