Suuretsinnät alkaneet. Mitä luulette Matti Inkiselle tapahtuneen?

Lisätty: 05.05.2009 - 15:27

tuulikki58 hyvä, ei tämä Matti varmasti sieltä Jyväskylästä löydykkään.

Avainsanat: www.iltalehti.fi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.05.2009 - 18:20

Aika monta SIG yhtyeen levyä löytyy hyllystä. Hittejä paljon ja toivon että tulee vielä joskus lisää.
"Niin kauan kuin maailma on - SIG" (On myös toivoa...)

Lisätty: 05.05.2009 - 21:50

Inkisen mahdollinen lapsipornosyyte on pelkkä epäily, ei saisi poliisi levittää roskalehtien kautta vasta tutkinnan alla olevia juttuja.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Vastauksessasi toivo elää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.05.2009 - 14:50

Hän on mennyt tekemään itsemurhan jonnekin, kyllä se ruumis jostakin löydetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 15:05

joo samaa ajattelin maaritin kanssa . et veikö mää sanat vai maarit. joo kyllä on ehkä tappanut itsensä tai sit on väkivallan uhri. aika on vaikee juttu. mutta kai sitä on etsitty jo ympäri Jyväskylää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.05.2009 - 15:22

Jep kallistun itsekkin siihen että kuolleena sitten löytyypi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 15:56

yleensä kadonneet löytyy kuolleina.. ehkä joku tappanut sen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 16:30

Veikkaan,että on tehnyt itsemurhan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 16:48

Henkilöitä katoaa aina silloin tällöin teille tietymättömille:

Sivut, jotka ovat luokassa Kadonneet henkilöt
Seuraavat 19 sivua kuuluvat tähän luokkaan. Sivujen kokonaismäärä luokassa on 19.

*
Kadonnut henkilö
A
Jari Aaltonen
Oscar Zeta Acosta
Clarence Anglin
John Anglin
B
Charles Bolles
C
Ylenia Carrisi
E
Richey James Edwards
H
Jimmy Hoffa
Natalee Hollowayn katoamistapaus
J
Eleanor Jarman
K
Emil Kauppi
Weldon Kees
L
Louis Le Prince
Luettelo tunnetuista kadonneista henkilöistä
M
Madeleine McCannin tapaus
Frank Morris
P
Joe Pichler
V
Frederick Valentich

Haettu osoitteesta www.murhawiki.com/Luokka:Kad...kil%C3%B6t
Luokat: Henkilöt | Mysteerit | Selvittämättömät historialliset katoamistapaukset

Lisätty: 05.05.2009 - 16:50

Sekä:
yle.fi/poliisitv/ukk.php

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.05.2009 - 17:20

On tainnut kuolla, kun mitään ei kuulu, eikä ottanut mukaansa muuta kuin puhelimen. Mitähän varten sen, kun ei ole edes vaimolleen ilmoittautunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 17:26

olen miettinyt ihan samaa..masalla ei ollut helppoa syöpänsä kanssa, eikä nyt kun tälläistä juttua tuli ilmi, joka on todella hyvä juttu, eikä mitenkään puolusteltavissa..luulen et hän jo oli tiensä päättymisestä tennyt , kun lehti sai tietää noista lapsivideoista....perhettä käy sääli, he ovat syyttömiä.....mutta matin piti tietämän mitä teki , kun videoita imuroi, eikä syyttää nettiä...tai ohjelmaa mitä imuroi... otan osaa perheen suruun ja hätään, mutta matille ei heru sääliä..en voi sietää MITÄÄN MIKÄ KOHDISTUU LAPSIIN..hyväksi käytöt ja videot YÖX....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 19:35

Luulempa, että on päivänsä päättänyt.
Väsynyt elämään sairautensa kanssa ja tehnyt lopun elämästään.
Ja olihan noita muitakin paineita miehellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 23:32

Liian paljon paineita yhdelle miehelle. Katsoi parhaaksi tehdä itselleen asiat helpommiksi. Itsemurhaa suunnitteleva ei jaksa ajatella miten suuri suru sen toteuttamisesta koituu läheisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 06:13

Hetki löi, löytynee aikanaan vainajana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 22:44

veikkaan itsekkin että ehkä hukuttautunut on. harmillista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.05.2009 - 14:05

On tehnyt suisidin, oletan.