Missä voi olla vika kun auto (Nissan Primera 2L SLX -94) lähtee välillä käyntiin, välillä ei?

Ja kun ei lähde käyntiin, virrat häipyy lämmityslaitteesta ja mankasta kokonaan. Koetaulusta ei häivy merkkivalot.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.05.2009 - 17:42

eiköhän tuo auton merkki ole jo syy sinänsä ....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.05.2009 - 19:36

valmistus maassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 20:08

Sähköpuolella tuntuu olevan vika, samoin kun minulla oli. Ensin lähti käyntiin nihkeästi ja silloinkin nyki matkalla. Nyt käy mutta nykii edelleen. Olen menossa sytytyspuolien vaihtoon. Autoni on kuitenkin Opel, joten en tiedä miten saksalaiset ja japskit yhtyvät...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.05.2009 - 22:26

Nissanin perusvikoihin ei taida sähköviat kuulua, toisin kuin Opelin. Yhtänn opelia ei ole vielä valmistettu missä kaikki sähköt pelaisi yhtä aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 02:20

Merkkivikaan en usko. Sähköpuolen kosketus häiriö, akku, laturi, tulpat tai väärän lämpöarvon tulpat voivat aihettaa tuollaisia oireita, käynnityksen solidioidi...pitäis melkein olla auton vieressä ennen kuin voisi sanoa tarkemmin. Huoltokorjaamo keikalta vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 12:10

Kokeile bensan joukkoon laitettavaa ainetta,joka haihduttaa veden bensasta pois.Masinolia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 11:46

Onttopohja tuossa jo heittikin valikoiman mahdollisia sähkövikakohteita. Itse lisäisin siihen vielä virtalukon pohjan: kun avaimesta kiertää, niin virtalukon pohja ei kytke sähköä startille. Virtalukon pohjan ongelma on varsin yleinen Nissaneissa ja nuo oireet sopisivat siihen hyvin.