S-postiin tulvii kilpailuja matkatoimistoista ym.Onko kukaan napsuista voittanut tai kuullut jonkun voittaneen niissä kilpailuissa?

Lisätty: 01.05.2009 - 21:45

Onneksi olkoon terttuinkerin siskolle eli jollekin onnistunut!!!!

Avainsanat: kilpailut sähköpostissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.05.2009 - 21:33

En ole itse voittanut, mutta siskoni voitti vuosi sitten jossakin Fazerin järjestämässä kilpailussa Argentiinan matkan. Oli ihan hullu juttu..Ei itse muistanut ollenkaan laittaneensa mitään sellaista arvontajuttua, kun siitä oli jo kulunut niin kauan. Mulle tulee aina tämän tästä sähköpostiin osallistumiskutsuja. Olen yrittäny osallistua niihin, koska voittaminenkin näköjään on mahdollista.

Kysyjän kommentti

Onnitteluja vielä kerran siskolle;itse otan myös lähes kaikkiin mahdollisiin sp-kisoihin osaa ehkä jonain kauniina päivänä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.05.2009 - 20:19

en ole voittanut, enkä kuullut kenenkään voittaneen

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.05.2009 - 20:21

Aika rauhassa saanut olla. Eikä ole kokemuksia kummastakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 20:53

Virallisten kilpailujen järjestäminen vaatii sääntöjä ja myös lakiin kuuluvien säännösten noudattamista. Nämä täytyy tietysti ilmoittaa järjetettävän kilpailun säännöissä, mikä monessa kilpailussa ilmoitetaan mahdollisimman pienellä fontilla. Kilpailun järjestäjä on yleensä kohteen tilaaja. Kilpailun järjestäjä laatii kilpailuohjelman ja nimeää palkintolautakunnan. Kilpailun voittaja tai voittajat ja muut palkittavat tai lunastettavat ehdotukset valitaan kilpailuohjelmassa asetettujen tavoitteiden ja arvostelukriteerien perusteella. Julkisen yksikön järjestämässä kilpailussa on otettava näiden periaatteiden lisäksi huomioon hankintaa koskevan lainsäädännön asettamat vaatimukset. Täytyy rajata osallistumisoikeus, palkintolautakunta, kilpailusalaisuus, kilpailunarvonta, kilpailuntuomaristo ja päivämäärä milloin arvonta on selvillä ja onko mahdolliset arpajaisverot maksettu palkinnoista, sekä ilmoitukset ja tavat voittajille. Oletteko koskaan tarkistaneet tai lukeneet näitä säännöksiä ja saati sitten tarkistaneet onko kilpailun arvontaa edes suoritettu? Minä en ainakaan viitsi sitä tehdä, jos voittosumma ei ole huomattavan suuri.

Lisätty: 01.05.2009 - 20:56

En ole voittanut saati kuullut kuka olisi voittanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 20:53

Niin tulvii,voittoja ei ole tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 20:59

Kerran olen voittanut risteilyn päiväksi tukholmaan ja sai vielä valita hytin ja hyttiluokan. En käyttänyt sitä silloin itse, mutta kaveri käytti sen kyllä mielellään. Kyseinen kilpailu löytyi vielä talvella myös täältä "ilmaiset" sivustolta;

www.ilmaiset.fi/lassej/ilmaiset/

Tuolta löytyy kaikkea muutakin mielenkiintoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 21:04

osallistunut kyllä olen, ei voittoja, ei tuttuja voittajia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 21:20

Ei ole minun sähköpostissani sellaisia näkynyt,en ole kyllä kuullut kenenkään tuttuni voittaneen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 21:26

En ole voittanut,vaikka osallistunut niihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 21:46

Kaikenlaisia kilpailuita tulee sähköpostiin, mutta poistan ne samantien. En koskaan ole voittanut mitään, vaikka olen osallistunut. Ei kiinnosta enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 02:04

En ole voittanut, enkä ole jaksanut osallistua, sitten on vielä, kun kotini on Tallinnassa, niin postinumero ei sovi siellä kilpailuiden taulukoihin ja se loppuu siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 11:47

Voittoja suorastaan sataa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 12:05

Kilpailuja todella tulvii, en tiedä missä voittajisat ilmoitetaan, ei ole kohdalle sattunut kuitenkaan.