loppukiri arvontaan. Oletko ahkera tänään napsussa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 12:03

Ahkera olen ,mutta arvontaan en osallistu.
Minä nähkääs sain jo voiton ,kun toinen lapsenlapseni syntyi äsken.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 11:12

yhtä ahkera kuin muulloinkin, nyt on aikaa vielä hetki, ennen lasten koulustatuloa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 11:15

Yhtä ahkera kuin muinakin aikoina kun olen täällä napsussa kun ei ole koko aikaa olla täällä. on paljon muutakin tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 11:16

Eipä mitään kiirusta,paitsi torille fillarin renkaitten täytön kautta.Kerääntyyhän ne pisteet kait kaiken aikaa,ns.kilpailun jälkeenkin??VAI?Tai nollautuuko tilanne??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 11:36

Samalla tavalla napsuilen tänään kuin muinakin päivinä. Pisteitä kerääntyy arvonnan jälkeenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 11:40

Tänään laiskimmillaan,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 11:41

Enpä taida puolen päivän jälkeen enää napsuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2009 - 12:09

Minäkö ahkeroisin? Vastahan minä äsken aloitin. Vaikka vastaisin jokaiseen kysymykseen niin silti 4.5.:ttä onnetar onkii voittajan.
Hiljenee tämä minun napsuttelu olosuhteiden pakosta taas tästäillasta alkaen. Mutta sunnuntai-iltana taas tämä tyttö rallattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 12:22

Joka päivä samalla lailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.04.2009 - 12:30

Ihan samalla lailla kuin ennenkin. tosin tänään illalla voi olla että lähden humpsuttelemaan eli silloin ei varmaan minua täällä näy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 12:51

No en ole tänään ahkerana Napsussa, nyt onneks vuosilomapäivä ja ruokakaupat jo kävin, nyt alkaa siivous ja ruuan/naposteltavan laitto, keskimmäinen poikain (32v) pyytänyt perinteisesti tänne meille kavereitaan, noin 20-30 immeistä, joten tohinaa riittää, mut heitin kanssaan on hauskaa, vaikkapa pelailla joitain pelejä tai jutustella muutoin vaan, mut huh mikä urakka kuitennii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 12:54

Samalla tapaa kuin muulloinkin, tauon aikana vilkaisen tänne.
"Onni yksillä, kesä kaikilla", se pätee tähänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 14:01

Samalla tavalla napsuttelen kuin aiemminkin, oli kilpailua tai ei. Milloin on hetki istua koneella, niin silloin.

Anonyymille, jolle toinen lapsenlapsi syntyi, OIKEIN PALJON ONNEA PIENEN VAUVAN JOHDOSTA!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 14:18

yhtä ahkera ku aina ennenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 15:07

En edes tiennyt lopusta ennen kuin luin tämän. Kesän reissut on jo buukattu joten mitään syytä repimiseen ei ole. Klara vappen vaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 15:46

loppukiri on aina hyvä ottaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 17:55

En ahkeroi enkä mitään kiriä ota, en minä pisteitä ole tänne tullut keräämään, vaan hauskan seuran ja ennenkaikkea pelien vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 00:08

Meni jo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 01:29

No, nyt se tänään on jo huomenna, jotenka olen tänään ahkera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 23:54

nyt taisin olla todella laiska,kun oli kone kiinni niin monta päivää, enkä siis ollu kovinkaan aktiivinen:(..mutta muuten yritän olla mukana ihan niin kuin ennenkin