Suihkun jälkeen?

Käytättekö litratolkulla kuukaudessa vartalorasvaa pitääksenne ihon kosteana suihkun jälkeen kuten minä vai riittääkö pelkkä kuivaus? Onko jokin lotion mieluisin?

Avainsanat: body lotion

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 12:18

Minä laitan yleensä vain sääriin ja jalkoihin kosteuttavaa voidetta suihkun tai saunan jälkeen.

No, jaa myönnetään... joskus kun haluan olla oikein suloinen ja pehmeä ja viettelevä, laitan hyvältä tuoksuvaa kosteusvoidetta yltympäriinsä. Mutta harvoin.... liian harvoin tämä mummi on leikkisällä päällä.

Kysyjän kommentti

Sitähän minäkin, tuoksuva vartalovoide on elämän ylellisyys.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 11:05

Käytän runsaasti ja Body Shopin tuotteet ovat mielestäni parhaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:07

Kyllä minun täytyy jotakin vartalovoidetta laittaa ,minulla on vähän atooppinen iho.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.04.2009 - 11:08

Käyn valikoivasti suihkussa, sillä ihoni tämän psorin takia on muutenkin kuiva. Ja en jaksa läträtä niiden rasvojen kanssa, enkä joka kohtaa edes pysty itse rasvaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:17

en laita mitään... olen huomannut, että kun alkaa rasvaamaan, kuivuu entistä enemmän ja saa rasvata aina.. iho tottuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 11:19

En käytä rasvoja kuin jalkateriin, ovat niin kuivat. Ja kasvoihin myös. Selkä kutinasta päätellen tarvitsisi rasvaa suihkun jälkeen, mutta en sitä sinne yksin saa, joten aikansa kutiaa, ja sitten loppuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:27

Harvemmin rasvailen. Mieluiten käytän suihkusaippuaa, jossa kosteusvoide samassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:28

Mitävarten sitä käy suihkussa, jos sen jälkeen iho pitää töhkillä rasvata,,sen jälkeen kun vauva iästä pääsin eroon ei ole tarvinnut lotionia,väin vesi on hyvää pesuun,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:54

laitan rasvaa joka suihkun jälkeen, ainakin talvisin, muuten mun iho on ihan kuiva ja kutisee koko ajan.. kesäsin ei tarvi laittaa ku muutenkin käyttää aurinkorasvaa niin se kosteuttaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:58

Laitan hajusteetonta voidetta, nimi taitaa olla Erisan, vain sääriin ja talvella enemmän kuin kesäaikaan.
Tuntuu inhottavalta ajatella sitä että pesytyy ja sitten taas "sottaa" itsensä inhottavalla rasvalla yltympäriinsä... sitä en halua eikä ole tarviskaan. Säärten iho kuivuu enemmän kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 12:03

Ei oo tarvinnut mitään laittaa :o)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 12:16

Kesäisin rasvaan sääret ja naaman.. muuten en oikeastaan rasvaan koske.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 12:20

Joskus tosi harvoin voitelen koko vartalon, siis todella harvoin. Tietenkin kasvot, kädet ja jalat rasvaan aina pesun jälkeen. Jalkahoitoa teen usein itselleni ja elämäntoverillekin. Jalkojen kunto ja hyvinvointi on tosi tärkeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 13:01

En tarvitse mitään.Viimeiseksi vaan viileä/kylmä suihku ja kuivattelemaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.04.2009 - 13:04

Minä yleensä ihan vain kuivaan.Kesäisin rasvailen useammin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 13:21

Olen atoopikko ja kyllä käytän käsivarsiin ja jalkoihin aika usein suihkun ja saunan jälkeen rasvaa. Minun mieliaineeni on Aqualan Oil. Elikkä sitä on helppo suihkuttaa ja se imeytyy tosi hyvin, ei jää minkäänlaista tahmeaa oloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 15:25

No SEBAMED suihkussa ja suihkun jälkeen.
Apteekkikamaa ja laadukasta sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 17:19

Jokapäiväisestä suihkusta selviän aivan hyvin rasvailematta, joskus talvella sääriin jotain perusvoidetta (alkavat muuten hilseillä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 18:36

... on poutasää.
VESI VANHIN VOITEHISTA, PAITSI VAPPUNA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 19:00

En 'lotraa' suikussa joka päivä, saunassa kerran viikossa (täl välin kyl erinäiset pikkupesut tietty), jonka saunan jälkeen laitan Tummelia kroppaan, jos talvi tai mitä vanhemmaks ihminen varttuu:), sitä herkemmin ihoon pesun jälkeen tulee kutinaa/kuivaa, joten siks .... ja.... sopis nuitten miestenkin tuot rasvaa käyttää ainakin silloin tällöin, samaa ainettahan heitin iho on, sanon mie täält täl kertaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 19:18

Saunassa tulee käytyä vähintään 3kertaa viikossa ja suihkussa päivittäin.
Suihkusaippuani on kosteuttava.
Lisärasvaa kaipaa jalat, niihin dermoshopin jalkarasvaa.
Ja naamaan tietysti yövoide ( rypyt sileeksi )
Melko vähäistä on rasvojen kanssa läträäminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 20:35

Rasvaa kuluu tosiaankin paljon suihkun jälkeen,tällä kertaa on menossa uusi tuttavuus nimeltään nutra-derm kosteusvoide hajusteeton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 10:02

Minä en käytä mitään vartalo emulsiota tai voidetta pesun jälkeen iho on muutenkin hyvä. yöksi yövoide kasvoihin ja aamulla tai päivällä päivävoide.