Käytätkö jo? www.ruokatori.fi/epages/Ruokatori.sf

Avainsanat: edullista ruokaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2009 - 12:13

en käytä, köpöttelen ihan itse kauppaan, haluan hypistellä ensin ja tehdä sitten vasta ostopäätöksen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2009 - 12:21

kaupasta haen ja bonukset kerään, mutta luin jostain , että nuo tuotteet tulis ulkomailta, joten en ihmettele vaikka ne hinnat olivatkin edullisia...silti s-marketista ostan tuotteeni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 12:32

Prismassa sitä käydään ja vastaisuudessakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 13:12

En käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2009 - 14:09

En käytä. Ne vähät tarvikkeet mitä tarvitsen, hankin lähikaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.04.2009 - 14:48

En käytä. Kyllä sitä vielä jaksaa ihan kauppaan itse kävellä.. Sitten kun ei jaksa on asiat aika huonosti

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.04.2009 - 15:31

Oi että. Ihan tuli kotipaikka mieleen siitä piimpussista. Muistan ajan kun maito ja piimä olivat muovipusseissa ja sitten niillä oli oma kaadinkin. No eipä tuolla kallista ollut ja jotain uutuuttakin ainakin minulle taisi heti etusivulla olla... Mitenkähän tuoretta piim on ennenkuin se on minun pöydälläni, varsinkin jos sattuu olemaan ukkosta ilmassa!?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 16:58

En käytä,kävelen lähikauppakeskukseen johon on 5 min kävelymatkan päässä. :):

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 18:19

En käytä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 11:23

Huh mitä hintoja..en ikinä tuolta tilaa mitään.Kahvikin 3,26€ kun täällä sama maksaa 1,99€

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 23:39

kyllä vielä Vantaassa saa paljon vettä virrata ennenkuin meidän talouden ruokaostokset tehdään netin kautta ..