Mikä on HALPA matkustus-vaihtoehto USA:n? New York tai Washington DC. Kenties rahtilaivalla.

Lento vai laiva?

Avainsanat: usa halpa new york washington dc rahti laiva lento

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.04.2009 - 14:02

Ennen Finnlinesin konttilaivat (3 kpl) seilasivat säännöllisesti Helsingistä Hampurin ja Rotterdamin kautta Bostoniin ja Nykkiin. Mutta ei enään.
Rahtilaivoilla ei pääse halvalla, syynä ehkä 9 vrk:n ylläpito.
Halvin löytämäni menomatka: 1 hengen hytti konttilaivalla (palisanterin linkistä)

Antwerp – Montreal, Cabin No. 4, matka-aika 9 vrk, = 1.185,00 €
Maris Freighter Cruises, www.freightercruises.com

Cabin 4. Single suite “Passenger IV”, shower/WC. Carpet, TV, Stereo, refrigerator, writing desk, sofa. Bed approx. 200 x 135 cm. Location: Passengers deck, starboard side astern. View against funnel.
Vessel details Container vessel, flag German, nationality of master: German, built in 2006. 22.200 TDW, length 178,57 m, breadth 27,60 m, on board voltage 220 V. Equipment: air condition, table tennis, fitness room, outside pool, video/TV. Recreation room, sundeck, darts, deckchairs, steward. Currency on board: EUR, US$. Age limit: 6 /: 79. Valid passport and medical certificate required.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.04.2009 - 12:34

no ite oon menossa 17.6 new yorkiin lentäen.. yhdensuuntainen matka napsun kautta niin tällä hetkellä 236e, aika halpa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 12:47

Tiedustella voi ainakin tuolta rahtilaivamatkoja:
www.freightercruises.com/

Ebookers, Finnair, ym. myyvät lentomatkoja edullisesti kannattaa tsekkailla niistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 13:20

Kannattaa melkeinpä katsoa lentoja vertaa.fi sivuilta, siellä se etsii monilta lentoyhtiöiltä ja itse oon päässy yleensä n. 400eurolla, joskus ovat vaan 200e. BlueOne käsittääkseni alkaa tekemään halpalentoja New Yorkiin, kannattaa tsekata heidän sivuja säännöllisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 14:47

Lentolippujen hinnat ovat aika halpoja-varsinkin äkkilähdöt.Mutta jos sinulla on aikaa mennä rahtilaivalla,niin onhan se kokemus sekin,mutta en usko,että tulee halvemmaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 15:23

Kyllä lentäminen on vielä halvempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 18:43

Lennot ovat edullisempia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 07:26

Lentäen olisit jo perillä sanoo mainoskin. Kyllä ajan ja hinnan säästö on sitä luokkaa, ettei laivamatkaa kannata miettiä.
Vertaile lentohintoja esim. Ebookers, MrTravel, KalevaTravel etc.