Onko rintojen suurennus vaarallinen ja paljonko se keskimäärin maksaa?

Avainsanat: silikooni rinnat suurennus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.04.2009 - 00:46

Eikö luomu ole paras ja turvallisin. Tarkkaillen ja mammografiassa tarkistaen. Silikonilla on parempaakin käyttöä. Mutta jos kärsit "pienuudesta"? Sehän on oma asiasi mitä itsellesi teet. Luotettavampaa on keskustella lääkärin kanssa ja hinnatkin varmaan selviää. Oletan sen olevan hyvin tapauskohtainen toimenpide.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.04.2009 - 00:44

Melekeen pittäis pienentää...;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 00:52

kyllä siihen pitää varautua että niistä implanteista tulee harmia ainakin myöhemmin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 00:58

parempi kysymys: onko rintojen suurennus tarpeellinen ja mitkä ovat terveydelliset riskit ?

- kyllä luomut rulettaa -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 02:15

Luomut rulettaa kyllä!Myöhemin voi tulla ongelmia ja leikkaukset turhia/kalliita!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 02:40

Minun äiti on ainakin hirveän kaunis, koska sillä on niin pitkät
tissit.
MIA 4 V..

Isänäideillä ja äidinäideillä on valtavan isot rintaliivit. Ne ovat
niin isot, että toiseen kuppiin mahtuu minun takapuoleni kokonaan ja
molemmat polvet. Toisessa on tilaa minun veljelle.
KATJA 7 V.

Totuus löytyy lasten ja imeväisten suusta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 07:50

Pelkästään se nukuttaminen on riski kun sitä toimenpidettä tehdään , ja on tapauksia joissa se silikooni on alkanut vuotamaan, ja on joillekin nämä keinorinnat aiheuttaneet kovia kipuja.Suosittelisin tarkkaa harkintaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 08:49

Odottele vähän aikaa ,kun täytät 40 v ja joudut ottamaan vaihdevuosi hormoonit,niin johan rinnat rupeaa kasvamaan ,joutut vielä pienentämään niitä,tämä nähty tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.04.2009 - 09:00

Vaarallinen on ja noin 10 000 € maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 09:25

Luulen että se on aika vaarallinen toimen pide. jos on pienet rinnat moni haluaa isommat. mutta miksi pitää ottaa silkonit onhan muitakin vaihtoehtoja. minä itse olen 4 lasta imettänyt ja rinnat ovat veltostuneet ihan senkin takia mutta, en kyllä sikoneita ota itselleni. ne maksaa liikaa ja olen kuullut niistä juttuja että kaikille ne ei ole käyneet. ja ei ne ole minun mielesä yhtään luonnolliset.hintaa en tiedä paljonko maksaa sellainen operaatio. mutta pelkään sellaisia leikkauksia että en siksi kyllä mene. olkoon ne mitkä nykyään on. miehelleni ne on mieluiset se riittää minulle. näin hän on minulle sanonut että, ne on tosi ihanat. jos uskon miestäni ja kelpaan hänelle tällaisena millainen olen niin okei, mikä siinä sitten. sepä hyvä juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 10:04

ei kai se nyt vaarallinen ole suomen olosuhteissa mutta täysin turha.. ainoastaan kannatan, jos on syöpä ollut tai omat rinnat ei kehittyneet ollenkaan tai muu painava lääketieteellinen syy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 11:32

Vaara on ja onneksi mksaa, kasvavat nuo ilmankin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.04.2009 - 11:42

Leikkauksissa on aina omat riskinsä. Riskitöntä leikkausta ei ole. Ja rumatkin ovat. Maksavat kauheesti. Joten harkitse nyt kuitenkin perin pohjin, ennen kuin alat siihen hommaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 11:54

Eipä taida olla hintansa väärti?
Luulen että kaikki riskit kun ottaa huomioon, on parempi tyytyä siihen mitä on annnettu!
En voi olla sanomatta sitäkään, kun olen täällä etelässä talvisin katsellut noita nuoria ja hyvin kiinteä rintaisia tyttöjä, etteikö ne ole hyvän näköisiä, mutta mutta ........on paljon ajateltavaa ennenkuin menee puukkojunkkarin käsittelyyn!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.04.2009 - 12:48

Leikkauksessa on aina oma vaaransa. Ja hinta ainakin eräässä paikassa on 4000 euroa. Ei mitään halpaa lystiä siis

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 15:07

Leikkauksissa on aina omat riskinsä.Maksaa siinä 7000-10.000 euroa riippuen paikasta,jossa se tehdään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 16:39

Eipä kannata tehdä, niistä tulee myöhemmin ongelmia. Niskasärkyä. Jos teet lapsia, rinnat voi tulehtua. Silikonit voivat rikkoutua, voit olla silikonille allerginen yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 23:43

kyllä sitä pärjää ihan niillä omilla avuillaankin,

luokkakaveristani tuli aikoinaan ope (oli sellaista luudanvarsimallia) ja hän lähetti mulle joulutervehdyksen mukana pikku Jaanan 8v aineen. Jaanakin oli oivaltanut että mahdollisuuksia on monia.

(aihe: mikä minusta tulee isona)
jos mulle kasvaa isot rinat, musta tuilee filmitähti,
jos mulle kasvaa pienet rinat, musta tulee maisteri