Mitä tänään syötäisiin ? Mikä on/oli tämän päivän menu ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 13:47

Spagettikastike just porisemassa liedellä noin tunnin vielä,; loraus öljyä, 2 kynnetöntä valkosipulia, 2 kpl tavallista sipulia, kesäkurpitsaa 1kpl lohkottuna pienemmäks, jauhelihaa, juuriselleriä raastettuna yks palanen, tomaattimurskapurkki (tai ei sitä purkkia tietenkään sinne, juu nou), yrttimaustettua tomaattimurskaa 1 paketti, chilimaustettua tomaattia 1 pahvipaketti, mausteena suola, sokeri, chili, chaynennepippuria vastarouhittua mustapippuri, pitsamauste (oregano/basilika, jne.), no... noo, taas mie innostuin, mut tuoksu (toivotaan, et makukin), mitä ihanin...

Lähteet:
meitin kyökki

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 13:23

nyt aion syödä yhden omenan ja 2dl maitoa. lounaaksi vähän myöhemmin riisiä ja tonnikalaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 13:26

jäi paistetuja lohipaloja eilisestä ja teen niihin tilliperunat ja soosiakin jäi, joten salaattia nypin ja jotain sinne sitten joukkoon kesin sitten vielä...saliitin joukkoon siis..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 13:52

tänään oli ruokana perunoita ja jauhelihakastiketta sekä salaattia. illaksi ruoka vielä suunitteilla. mutta jotain helppoa ja ravitsevaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 13:53

spaghetti kermasoosilla ja rapeaa pekonia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 13:54

Tänään syödään paistettua kalaa , pinaattikastiketta ja perunoita. Eikä jälkkäriä lainkaan, olen vähän dieetillä ja silloin ei mies saa makeaa , koska minun tekee mieli myös. Ottakoon jätskin pakkasesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 14:02

Paistan munakkaan ja sen vierelle tomaattiviipaleita ja halloumi-juustoa lämmitettynä. Päälle ripaus mustapippuria ja basilikaa. Olisin laittanut tuoretta rosmariinia mutta jätin sen illalla yöksi ulos ja sehän ei tykännyt pikku pakkasesta. Paleltui mokoma!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 14:09

Pakastepitza välipalaksi just nyt ja illalla kermapippuri marinaadissa oleva "murea leike" sekä basmati&thairiisiä, jälkiruuaksi mämmiä ja vanljakastiketta. Illalla jos on nälkä niin jugua ja maissilastuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 14:15

Kalkkunaleikkeitä, perunoita, valmista punaviinikastiketta, salaattia ja parsakaalia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.04.2009 - 14:22

Isännän uuniin laittamia valmiita broilerinkoipia. Emäntä teki lisukkeeksi eilisistä keitetyistä perunoista pannulla valkosipulikermaperunoita. Lisäksi graavilohta, E-marketista ostettuja maustekurkkuja - joita en osta enää ikinä. Koira söi nahat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 14:36

eilistä kanakeittoa jäi täksi päiväksi vielä. ja sitten myös syödään mitä jääkaapista lie löytyykään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 15:47

Savulohi ja muusi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 15:59

Tyttäreni tuli myös syömään ja laitoin taikkuruokaa wokissa + riisiä. Lisäksi oli kaali-porkkana-ananasraastetta. Jälkkäriksi tein mangovaahtoa. Kaffet vielä hörppäsimme päälle ja miekii laihduttaja söin tuosta noin vaan rahkapullan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 16:45

Paistoin broilerin . Koska meitä on vain kaksi syöjää, puolet jäi huomiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 17:44

Jauhelihamureketta,juustokastiketta,keitettyjä perunoita ja - porkkanoita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 18:19

Kävimme naapurikaupungissa sunnuntailounaalla. Saaristolaispöytä eli runsaasti kalaa eri muodoissa oli tarjolla. Hyvää oli!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 18:47

Meillä oli taasen herkkuva,paistettua maissikananrintaa pienellä luulla,wokattua pakchoita ja salaattia,lasillinen Chablis-viiniä.Maistui ulkoilun jälkeen,olisin grillannut ulkona,mutta kaasu oli loppu,sillä olis estänyt lievän ruuan tuoksun,joka levisi vaikka oli flekti päällä.Napsulaiset ovat näköjään muutkin herkutelleet,mikäs sen mukavampaa!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.04.2009 - 18:47

Jauheliha-peruna-parsakaalilaatikko. Tosi hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.04.2009 - 20:45

Tänään olin laiska ja tilasin kebabbia.. Huomenna sitten taas itse vääntämään. Varmaankin riisiä ja kanaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 20:57

Tänään oli poronkäristystä ja perunamuusia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:11

Aamulla puoli litraa kahvia, lounaaksi merilohifile tillikastikkeella keitettyjen perunoiden ja porkkanoiden kanssa.
Päivälliseksi murkun toiveesta makaronia, paisettua naudan jauhelihaa runsaalla valkosipulilla maustettuna raejuuston ja ketsupin kera, jälkiruoaksi hedelmäsalaattia kermavaahdolla.
Iltapalaksi lähileipomon kiviuunilimppua jonka päällä yli jäänyttä lohta ja jogurttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:27

Makarooni jauheliha möllöä,hyvin näkyi kelpaavan ja on helppo tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:56

Sama kuin kissaäidillä, mutta ne olikin eilisiä tähteitä. :P
Pari hedelmää ja porkkanaa meni kans ja kahvia hurjasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 02:32

Mikroateria ja jogurtti. Emme ehtineet kokata reissussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 09:41

Lihapiirakat makkaralla ja grillisalaatilla.Jälkiruokana riisipuuro.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 00:08

Tarton Ruutikellarissa pitkän kaavan mukaan