Onko teillä paikallis-radiossa onnittelu ohjelma??Meillä lauantaiterkut??

Kivaa kuunella onnitteluja soittajilta,olen minäkin joskus soittanut ja onnitellu.
Musiikkia onnittelujen välillä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 13:07

On.
Voi soittaa suoraan lähetykseen, viedä kortin edellisellä viikolla, laittaa tekstiviestin tai postittaa onnittelukortin. Jos ei itse kehtaa puhua suorassa lähetyksessä niin toimittajat lukee...

Kysyjän kommentti

Eihä kaikki kehtaa soittaa,näin hyvä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 18.04.2009 - 10:43

Juuri kuuntelin Onnenhetket -ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:44

Radio Majakka soi meillä ja sielä on lauantaisin kello 16.00-19.00 rattoisa lauantai-ilta,jonne voi lähettää onnittelut yms. ja pyytää toinekappaleen.
[email protected]

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:48

Kyllä se on. Tulee vain erittäin harvoin kuunneltua. Tulisikohan Etelä-Karjolan radiosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:59

kyllä täällä on ja aika monnellakin kanavalla ihmiset toivottelevat ja onnittelevat, sekä saavat jutella muitakin juttujaan...sen ainoan kerran, kun minulle , jotain radiossa läheteltiin terkkuja , en niitä kuullut, kun oltiin reissussa..harmittaa vieläkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 11:41

Onnentunti Joensuun seudulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:05

Lauantaisin ohjelma terveisineen ja levytoiveineen. Suosittu ohjelma kuuntelijoiden keskuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 00:48

joo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 00:19

taitaa olla ohjelmaformaattina sellainen kestosuoksikki ja lähes kaikissa paikallisradioissa