Joko katseesi suuntautuu tulevaan syksyyn ja alku talveen ?? Minne suunnittelet matkustavasi ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2009 - 21:14

Elelen kesän ensin ja nautin, sen jälkeen kattelen lähenkö ulkomaille, ja jos, niin mihin, kyllä olis tietty jo aika käydä kattomat muutamaata: ehkä Keksi-Europpaan, tiiä sit vielä....

Lisätty: 12.04.2009 - 22:09

Ei nyt sentään Keksi-Eurooppaan (missähän se ois?) vaan Keski-Eurooppaan tarkootin, no huh taas mua..

Kysyjän kommentti

Kiva kun joku muukin tekee kirjoitusvirheitä. Itsellekin niitä tuppaa tulemaan, varsinkin kun yrittää kirjoittaa nopeammin kuin osaakaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 12.04.2009 - 18:29

En minä muualle osaa kuin Thaimaahan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 18:33

hakusessa vielä, ei edes kovasti mietitty

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.04.2009 - 18:34

Ystävä yrittää koko ajan saada minua lähtemään hänen kanssaan Afrikkaan.. sinne jonnekkin siis ehkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 18:36

Katotaan kestääkö kukkaro ja riittääkö aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 18:51

Tarkoitus oli mennä nyt keväällä Grönlantiin, mutta matka siirtyi syksyyn. Toivottavasti ei tule esteitä.
Lento Hki-Köpis-Kangerlussuaq ja takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 18:59

Pitäähän sitä jotain ajatusleikkiä olla, mutta vietellään kesä ensin (jos tulee, nyt +1.1). Ei ole mitään tarkempia suunnitelmia syksyn ja talven varalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 19:13

Olen jo katsellut täältä mahdollista ensitalven asuntoa, mutta ei ole vielä oikein kolahtanu kohdalleen ja en ole 100% varma tuunko tänne vai mihin sitä menee ensi talveksi asumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2009 - 19:16

Ei ole suunnitelmia niin pitkän ajan päähän. Elän nyt kesän ensin, ja sitten suuntaan katseen syksyyn ja talveen. Tuskin matkustan mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 19:31

Kevää lomasuunnitelmat meni pipariksi (Madeiralle menemättä) muiden kiireiden takia, ehkä sitten syksyllä uusi yritys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 19:34

keikkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 19:38

Syksyllä tarkoitus matkustaa Napolinlahden alueelle Italiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 19:48

no sen verran että jos kaveri menee ranskaan vaihtoon, niin menen kattomaan sitä sinne ehkä joululomalla.. muuten mietin vaan tulevaa kesää =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 19:53

vk 42portugali

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 22:39

Ehkä saksaan, reilun kuukauden päästä kuitenkin Åland ainakin 15 päivää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 23:46

Kyllä joo, - n. 10 viikon kuluttua alkaa päivä taas lyhenemään ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 00:44

muutama paikka Karibialla olis katsomatta. Rahoitus,aika ja pari muuta pikkuseikkaa vaan on vielä 'vähän' auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 09:21

Ei suuntaudu.Mutta jouluksi lähden Kap Verdeen.Nautin kesästä ensin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 10:16

Poika on varannut ison maalaistalon Vincin kylästä Toscanassa pariksi viikoksi syyskuussa.

Lähdemme 9 hengen porukalla. Isoimmat lapset tulevat jo viikon kuluttua takaisin opintojensa takia Suomeen.

Perheemme nuoret naiset kihisevät jo muotiliikkeisiin pääsystä. Ja onhan minullakin omat odotukseni taiteisiin nähden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 10:56

ei ole suunnitelmia, mutta nyt ootan kesää tai kevättäkin ensin ja nautin suvesta täysin rinnoin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 12:02

No ei syksyksi eikä tämän vuoden puolelle ole hirveästi suunnitelmia. Mutta keväällä meinaan taas matkata jonnekin. Goalle kiinnostaisi mennä vielä toiseen kertaan, tai ehkä thaimaaseen tai dom.tasavaltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 23:44

indokiinaan taitaa olla suunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 11:29

Lokakuun alkupuolella Vilnaan, se on järjestetty. Sitä ennen 3 vrk:ksi Luxemburgiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 21:11

Aina mieli halajaa matkalle ,kaikki on vielä avoinna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 15:17

Suunnitelmissa matka Kyprokselle turkkilaiselle puolelle lokakuussa koko kuukaudeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 13:53

Afrikkaan ja siellä joko Malawiin tai Ruandaan.