mistä 11.v tienaa rahaa (ei mieluiten sukulaisilta)

niin että tarvisin tienata rahaa olen kokkolasta kotoisin. Haluaisin rahaa mutta en keksi mitään tapaa ei sukulaisilta naapureilta tai muilta vain jotain kunnon hommaa vastauksia nopeesti pliis! kiitos

Avainsanat: raha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 07:23

Pullonkeruu on kyllä ihan kiva rahankeruuseen. Voit laittaa kauppojen ilmoitustauluille ilmoituksia, että vaikka koiran ulkoilutajaksi alkaisit tai joksikin muuksi eläinten hoitajaksi, jollekkin, joka tarvii sellaista apua.

Kysyjän kommentti

hyvä vastaus

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 07:19

11v ei varmaan saa mistään mitään kunnon hommaa.. en usko että kukaan ottaa mihinkään kunnon töihin noin nuoria.. kerää pulloja ja saat niistä rahaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 07:38

Kysy naapureilta tarviiko ne vaikka haravointiapua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 08:17

Kysele tutuilta töitä,ja ole ahkera,niin kyllä se siitä alkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 08:29

Äkkiä et varmaan löydä hommia mistään. Käy laittamassa sinne City-Marketin ilmoitustaululle pieni mainos yhteystietoineen itsestäsi.

Kun sana kiirii sinusta reippaana auttajana niin eiköhän ura urkene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 08:56

Mainoksia jakamaan vanhemman kaverin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 09:41

Jos vanhempasi ottavat nimilleen työsi,voisit jakaa mainoksia.Ikäraja kun on 14-vuotta.Alueellamme moni lapsi jakaa mainoksia tälllä tavoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 09:58

Onko sinulla jotain salattavaa, kun sukulaiset ei kelpaa. He olisivat parhaita työantajia sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 10:14

kyllä tuo laki kieltää teetättämästä noin nuorella työtä, mutta jos sinulla ois jokin isompi kaverinas , niin mainosten jako, entiedä saisitko olla muutamantunnin mansikoita tai herneitä poimimassa...mutta sekin ois vasta kesällä ja jos nyt tarvitse äkkiä töitä niin vaikeaa se on saada mistään sinun ikäisen työtä, jos sukulaiset, naapurit tai koti hommat eivät kelpaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 13:23

miekin neuvoisin pullojen keruun aloittamista ja mieluummin isonsiskon/veljen kanssa ja jos se ei kiinnosta niin ala leipomaan ja myy niitä,tee karkkeja myy ne, odota kesää kerää marjoja/sieniä myy ne,auta vanhuksia siivouksessa+kaupassa käynissä (ehkä heltyvät ja antavat muutaman roposen) omakotialuella tee piha töitä niitä kyllä riittää...tässä muutama ehdotus ole hyvä.

Lisätty: 10.04.2009 - 12:17

ja tietenkin näin pääsiäsenä ;meikkiä naamaan ja tienaamaan, hame päälle ja pääsiäis akaksi . sillä tienaa takuuvarmasti ,,olen meinaan nähnyt sen satoja kertoja kaverien lapsiperheissä .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 16:20

Tarviiko 11 vuotiaan vielä tienata, vanhemmat huolehtivat sinusta vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 18:01

Mainosten jako ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.04.2009 - 19:52

Laita kauppojen seinille ilmoitus koiranulkoiluttamisavusta. Moni voisi ottaa kiitollisena sellaisen palvelun pientä maksua vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 18:47

11 vuotiaan ei mielestäni vielä tarvitse tienata kuin viikkorahansa ja sen eteen pieniä puuhasteluja kotona.
Mutta jos nyt haluat hieman ylimääräistä taskurahaa, niin nuo ehdotukset pullonkeruusta ja koiranulkoiluttamisesta ovat oikein hyviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 14:51

Onko mainsoten jakamiseen jokin ikäraja, se tulee mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2014 - 16:00

Oon itekki 11v tyttö ja kerään rahaa iPhone 5 : seen, koska vanhempien mielestä liian kallis puhelin.
Viimeks ku katoin Gigantista nii 470 euroo..
Nii mul on sama, kerään rahaa, mut tajusin itekki ku luin muit vastauksii et ku oon ite hirvee koira rakas nii voisin mennä laittaa Prisman tai Cittarin ilmotus taululle ilmotuksen.
Suosittelen kans sulle jotain noista :)
Ja noist muist kommenteist viel et mul on isoveli 17v nii se jakaa lehtii ja mä autan sitä mut se saa ne rahat siitä :/