Teillä keillä on PlusTv-paketti,niin onko ollut laskujen kanssa ongelmia?Täällä meil ja monel naapurilla on laskut miten sattuu.

Aina ovat ryöväämässä enemmän kuin pitäisi. Kuinkahan paljon ihmiset maksavat ylimääräistä????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 30.03.2009 - 09:54

Ei minulla ainakaan. Minulla on 13 kanavan paketti (27.80/kk) ja vakiona on pysynyt niin kauan kuin on ollutkin. Ota yhteys PlusTv:n ja kysy mikä mättää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 09:53

PlusTV:n lasku tuntuu olevan monta kertaa monimutkaisempi kuin entinen sähkölasku. Vaikea tarkistaa, mistä on maksamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 09:58

meillä oli 2v. eikä ollut mitään maksuongelmii, siinä ajassa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 10:39

ei ole mitään ongelmia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 10:53

Mulla tuli ongelmia laskujen kanssa ja pistin poikki koko palvelun.Yhden erehdyksen olisin ymmärtänyt,mutta niistä tuli oikein tapa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 10:53

Ettekä ikinä tule pääsemään heistä enää eroon! Todellinen huijari firma! Lähettelevät laskuja ihmisille, vaikka mitään ei ole edes tilattu, ja jakelevat ihmisten yheistietoja joka puolelle laittomasti. Pahin huijari firma minkä ikinä olen tavannut Suomen markkinoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 11:32

Ei ole minkäänlaista pakettia, enkä tilaa. Hyvä kun ehdin katsomaan noita ilmaisiakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 12:03

Ei täällä tarvi plus pakettia, kaikki tulee kuin manulle illallinen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 13:09

En tiedä mikä sen palvelun nimi on jonka saa Welholta.Mielestäni laskut ok, vähän pitää kyllä tietää mikä se systeemi on (se laskutus). Paketin hinta nousi vuodenvaihteessa mutta siinä oli tarjous vuodeksi ja uusi hinta ok.

Lisätty: 30.03.2009 - 13:10

Ei voi olla tuo Pluspaketti meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 19:13

Otin kaapeliin Surf paketin. 25,90€/kk 4kk ½-hintaan , kortti ilmainen ei kk-maksua kortin käytöstä (oli tarjouspaketti) 30 kanavaa. MTV-plussat, Discovery ym. Täytyy odotella onko miten sekava laskutus.