voiko paikallista vettä juoda,,,entä ruoka uskaltaako syödä joka paikassa

Avainsanat: parga kreikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vieras
Vastattu: 18.02.2008 - 10:42

kreikassa voi juoda vettä hanasta, mutta itse ottaisin varman päälle ja joisin pullotettua. ruoka on herkullista ja riski saada vatsatauti tai muu vastaava on pienempi kuin monessa muussa kohteessa. tervettä järkeä mukaan reissuun.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.04.2008 - 13:57

kyllä Pargassa voi juoda vettä hanasta, kaksi kertaa olen ollut, eikä ole pöpöt vaivannut, syönyt ja juonut olen hyvin. Ostan eka päivänä pullovettä,juotuani sitten täytän hanasta, että saan veden jääkaappi kylmäksi. Turha ostaa vettä, hotellimme emäntä sanoikin että pullovesi on bakteeripitoisempaa kuin hana vesi, niinhän se on täällä suomessakin. Molly

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.06.2008 - 17:09

Vettä voit juoda, mutta varo peltipurkkimehuja. Jos purkissa on lommo, älä koske siihen. Sain muinoin vihreänä kreikankävijänä lyijymyrkytyksen tai jonkun moisesta, kun purkin suojalakkaus ei pelannut lommon takia. Olin oikeesti kipee, ja 1 viikko meni hukkaan.

Lähteet:
kreikkahullu saksasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 21:34

Minäkään en uskaltaisi hanasta juoda ihan varmuuden vuoksi..
Kannattaa pullovettä ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 20:03

Vettä voi juoda hanasta, laittaa jääkaappiin kylmenemään niin hyvää on. Ruoka on siellä hyvää, ja viikon aikana syötiin aika monessa eri paikassa eikä kukaan porukasta sairatunut, ei vedestä eikä ruuasta.