Kesän tulo lähenee, mut kevätpuuhat ensin. Mihin käytätte painepesuria mieluiten, onko hyvä mielestänne?

Lisätty: 29.03.2009 - 16:21

Meillä ollut nyt kaksi vuotta ja voi, että mattojen pesu on helppoa!! Autonkin pesen kesällä, mut pienellä paineella. Terassit hyvä pestä. Onko teillä kellään lisävarusteena sitä terassinpesintä? Näin jossain lehdessä kuvan siitä.

Avainsanat: kulutus pesin paine

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 16:24

Kyllä painepesuri on hyvä monenlaisissa puhdistuksissa mm. noihin mattoihin, talon ulkopuolisiin puhdistuksiin, laattoihin, täytyy vaan olla hieman varovainen, olen huomannut että liian läheltä pesu noissa talon puisissa sermeissä vie maalit mennessään.

Lähteet:
Oma tieto

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.03.2009 - 16:15

Ei ole painepesuria, mutta jos olis, niin käyttäisin mattojen pesuun. Väittävät, että on hyvä siihen tarkoitukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 16:18

terassin pesuun, mattojen pesuun....on hyvä itse ainakin tykkään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 16:32

Kyllä auton pesuun tulee käytettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 17:32

Kun kerran vetäsin painepesurilla vanhan maton riekaleiksi niin en ole mattoja sillä sen koommin pessyt. Käyn pesemässä matot pesulan itsepalvelupuolella, saa kuivattua samalla.
Paineella pesen pihalla lähinnä auton vanteet ja kaakelit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 17:37

Käytän painepesuria mattojen pesuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 17:37

On hyvä peli mieheni käyttää mielellään kun minä sanon mitä hän joutuu sillä tekemään, matot , pihalaatat, sokkelit ja auton vanteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 17:43

Kevät tuo paineita pesuihin, en käytä painepesuria, vaan ainepesuria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 17:55

isäntä omii sen:) ei tarvi mun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 18:22

auto pestään sillä.. ja hyvää tulosta tulee

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.03.2009 - 18:29

Pestään autot, vene, laatoitukset, irrotetaan vanhat maalit ym., mutta kokeiltu myös sokkelin ympärillä olevan kivetyksen puhdastamiseen lehdistä ja roskista - käy tosi hyvin. Tarkkana vain pitää olla ettei lähde kivetkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 18:45

Edellisten lisäksi käytän painepesuria saunan lauteiden puhdistukseen. Lauteet on hyvä kuivata ulkona auringon paisteessa. Ja pesu käy kätevästi ulkona kun lauteita voi käsitellä avarassa tilassa helposti ja pesu alapuoleltakin sujuu.

Joskus olen poistanut sammaleen isosta kivestä alle aikayksikön painepesurilla. Sitten kun olen halunnut siihen takaisin sammalta, sepä ei kasvakaan käskien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 20:38

Veneen putsauksessa ehdoton peli, lähtee näkit , kalansuomut, kuivuneet onkimadot ja muu möhnä alta aikayksikön

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 10:36

Meillä on pesty mattoja painepesurilla ja se on kyllä hyvä siihen tarkoitukseen, ja puhdasta kyllä tulee. Kokemusta siitä on. Meillä pestään myös auto sillä sekä polkupyörät. Eli painepesuri on hyvä aika moneenkin puhdistukseen.