Miten saan maailman parhaimman tytön pitämään minusta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.05.2008 - 23:19

olemal omaitses.
turha lahtee esittamaan mita sa et oo.

jos tytto ei tykkaa nii etsa siit kuole,
on niita muitaki tyttoja olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.05.2008 - 14:07

Kiinnitä tytön huomio itseesi menemällä juttelemaan silloin kun hän on yksin. Ei silloin sinuakaan pelota niin paljon. Voit pyytää vaikka kävelylle tms että hän pääsee tutustumaan sinuun ja hyviin puoliisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.05.2008 - 00:55

toista ei saa tykkäämään itsestään väkisin. jos tyttö ei lämpene sulle, tajua se. kaverillani on ongelma: eräs tyyppi tykkää hänestä, mutta hänelle ei mene kaaliin, että kaverini ei tykkää hänestä. jätkä yrittää väkisin ja "odottaa koska on aika, jona hän kelpaa". sairas tyyppi. "kuinka saisin sinut pitämään minusta?" -ahdistava kysymys. jos tyttö ei lämpene, jätä hänet rauhaan, tuotat vain ahdistusta.