Onko kellään kokemuksia hotelli La Carabelasta Puerto de la Cruzissa?

Avainsanat: puerto de la cruz espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 14:42

ei omia mutta keskustelupalstoilta löytyy, esimerkiksi seuraava:

On kauhean vaikeaa vastata kysymykseen "mitä mieltä olet". Olemme kovia matkailemaan ja selvitämme kohteen ja hotellin tarkasti jo ennen tilaamista. Carabelahan on luokitukseltaankin melko vaatimaton hotelli. Tällä asenteella lähdimme matkaan ja olimme positiivisesti yllättyneitä. Hotellin yleiset tilat, kaunis katettu "aulabaari" oli tosi mukava. Huoneet olivat tähtien mukaiset, tarpeellinen löytyi ja siisteys oli kohdallaan. Aurinkoisen parvekkeen saaminen on sitten tuurista kiinni. Meillä kävi kohtalainen säkä ja aurinko paistoi pienelle parvekkeellle osan päivää. Tosin Carabela ei kuulu niihin hotelleihin jossa loma vietetään, vaan fantastinen Puerto kutsuu ja huone on lähinnä elpymistä varten. Muutaman sadan metrin päästä löytyy kunnollinen, paikallinen supermarket, ostoskeskus ja "kauppahalli" kirpputoreineen. Puerton komeimmat näköalat ovat myös aivan kulmilla. Carabelahan sijaitsee kauniilla la Pazin huvila-alueella, jossa on mukavaa ihastella paikallisten omakotitalojen kukkaistutuksia. Tästähän sitten johtuu se hotellin luokituksen mataluuskin. Carabela on melko korkealla Puerton keskustasta. Näiden kuuluisten rappusten jälkeen riittää vielä melko tovi kiipeämistä ennen Carabelan lasi-ovien näkymistä. Tosin matka on täynnä kauppoja ja baareja, joten ensimmäisen päivän uupumusta voi kuittailla. Kyllä jo toisena lomapäivänä alkaa pohkeet pehmentyä, ja kulku la Pazin ja ala-kaupungin välillä tuntuu jo kivalta lenkkeilyltä. Toki jos kiire painaa, niin taksi ei paljonkaan lompakkoa kevennä.

Lähteet:
keskustelu.suomi24.fi/matkai...0012776976

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 12:20

Omakohtaisia kokemuksia ei ole,mutta perheenjäsen on käynyt ja olen nähnyt valokuvia paikasta.Ihan keskitason hotelli,jossa on aika paljon palveluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.04.2009 - 09:09

La Carabelan huoneemme oli "nuhjuinen", mutta kelpasi hyvin. Pesimme kiehuvalla vedellä astiat ensimmäisenä päivänä, olivat vähän likaisen oloisia. Kunnon puukko kannattaa ottaa mukaan, sellaista ei ainakaan mieltä löytynyt (paitsi jätimme nyt sinne Moran jos pysyy tallella). Mutta ihan ok hotelli nukkumista ja satunnaista syömistä varten. Parvekkeelle paistoi hienosti aurinko, sattui hyvä huone. Respassa suomalainen nainen töissä. Hotellin ravintolan palveluita emme käyttäneet. Ikkunoissa oli isot raot, ja mun ainakin tuli öisin vähän kylmä kun helmikuussa oltiin. Myös sisäkengät hyvät olla, likaiset lattiat. Uima-allas oli lämmitetty, se oli yllätys. Todella lähellä iso Spar, jota käytimme, siinä myös ihana tuoretta leipää ja leivonnaisia myyvä tiski.