Huomenna,kun herätään,on sitten kesäaika,joko olette kaivaneet kukkamekot ja sortsit esiin.

Avainsanat: kesä aika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2009 - 21:40

Tottakai, bikinit päälle ja rannalle! :D

Kysyjän kommentti

Oikea asenne sinulla,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2009 - 21:34

Lumikolan tässä joutui kaivamaan uudelleen esiin,
uutta lunta on tullut jo 16 tuntia putkeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 21:38

Eikä mitä. Lunta tullut lähes koko päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 21:46

Pitäisi mennä lämpimään,että tarvis kaivaa kesävaatteita esiin...Pitää vissiin ottaa äkilähtö lämpimään.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 22:22

eipä sitä vielä... vapulta voisi jo harkita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 22:34

En ole vielä. Vappuna sitten eihän sitä nyt kylmään veteen vielä juosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.03.2009 - 22:40

Turkki tässä pitäisi kaivaa esiin, kun on niin maan peevelin kylmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 04:31

en mä niitä mekkoja ja sortseja kellonajan mukaan ota esille vaan sään.. ja tällä hetkellä on niin paljon lunta että saa mekot vielä vähäksi aikaa unohtaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 07:57

Kyllä on vähän aikaista kesävaatteita esille ottaa , taas on tullut 10cm lunta lisää, näin runsaslumista talvea ei Turussa ole ollut vuosiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.03.2009 - 08:21

Kyllä mä kaivoin kesävaatteet jo esiin, MUTTA en kyllä kesäaikaan siirtymisen takia vaan sen takia, että olen ähdössä ens viikonloppuna teneriffalle,,, Nyt kun ulos katsoo, niin eipähän paljon näytä siltä, että kevät koittaisi :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 11:59

eipä ole mekkosii esil otettu, kun lumiukkoja sais pihassa tehdä jos viittis..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 08:58

Talvella en käytä shortseja eikä oikein kesälläkään, ovat tosi rumat. Huhtikuu ei ole kesäkuukausi. Ennenhän se oli vappu jolloin vedettiin kesäkuteet päälle oli kuinka kylmää tahansa mutta en ole koskaan kuullut että maaliskuun lopulla....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 14:20

Kesävaatteita on tilauksessa, ja odotan sitä hetkeä, kun voin mennä ulos lämpimään kesämekkosessa!