Mitä mieltä olette 2009 vaate muodista? Ja vaatteiden väristä sekä käytännöllisyydestä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 12:46

kuljen aina niissä vaateista, mitkä päälleni mahtuu, ja mahdolisen väljissä, ei mitän kiristävää saa olla..joten muotini on ihka oma yhdistelmä t-paita ja lökärit...useimmiten..kengät croccit kesämalli ja talvimalli....mutta muuten muoti sama...oikein kuumalla voipi olla hellekolttu ja sekin isoa ja väljää mallia...tämän muodin vuosikerta vois olla ihan mikä vaan...

Kysyjän kommentti

Sulla oli kyllä nyt hyvä vastaus mulle.KIITOS KAVERI SIITÄ.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 11:23

En ole siihen paljon huomiota kiinnittänyt, mutta tämän soputeltan väriä voisi vaihtaa joka päälleni sopii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 11:28

Kiva kun vastaan kävelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 11:41

Mikäs se muuten on?En ole pahemmin kiinnittänyt huomiota,omat kuteet ei ole 2009 tai edes 2008 muodin mukaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 11:56

en tiedä millanen muoti nykyäään on..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 14:19

Mikähän se muoti mahtaakaan olla. En seuraa muotia, sillä vedän nämä vanhat lumput niskaan päivittäin. Ja katumuotikin minulla taitaa olla viime vuosituhannelta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 16:15

Niitä muoteja tulee ja menee.En erota niitä toisistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 17:27

Itselläni on aina sama muotiväri ja se on pirteä musta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 17:53

Muoti on yksi turhimpia sanoja mitä on keksitty!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:14

Aika provosoivaa. Pari ylilyöntiä tuli tehtyä kun en tajunnut, että ne vaatteet korostaa vähän liikaa muotoja. Värit on kyllä ihan kivoja, mutten oikein pidä riemunkirjavista kuvioista.