Joko oot kokkeillu Sumo Paintia?

Lisätty: 17.03.2009 - 00:07

Ilikeyttäni kyssyin noin painiin erehyttääkseni...

Avainsanat: sumopaini ;)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2009 - 23:52

meinasin mennä retkuun, mutta en mennytkään (kysymyksesi kanssa) kun muistin mitä juuri uutisissa kuulin

En ole tuota suomalaista menestystuotetta vielä vilkaissutkaan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2009 - 23:57

Tuskin tulee heti kokeiltua, kun on noita muitakin ohjelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 00:01

Kävin vähän koittamassa, kun luin uutisen aiheesta tänään aikaisemmin päivällä. Jostain syystä se jumitti heti alkuun, joten kokeilu jäi siihen. Näytti kyllä varsin tavalliselta piirto-ohjelmalta, joita on tullut käytettyä moniakin.

Vasta Vähäviisaan vastauksen luettuani tulin edes ajatelleeksi, että tuonhan lukee helposti sumopainiksi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 00:21

En, enkä aio

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 06:24

sumopainia en koskaan ole kokeillut, mutta kun kysymys olikin toinen, niin en ole sitäkään kokeillut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 07:52

en oo ikinä kuullutkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 08:19

Vähän vilkaisin, lapset saivat kivan puuhastelu ohjelman ...

SUMO Paint, ilmainen grafiikkaeditori selaimeesi
plaza.fi/edome/uutiset/sumo-...selaimeesi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 09:25

Katsoin valperin linkin,en ole kokeillut,mut syli painia kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2009 - 09:58

Vasta eilen kuulin uutisista kyseisestä ohjelmasta. En ole kokeillut vielä, mutta täytyy vilkaista jossain välissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 11:12

En aio edes vilkaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 11:27

en ole kokeillut. enkä kyllä moiseen rupea. kun on tää olkapää vamma joka ei toimmoiseen lajiin millään käy. tai sit jouts käsi heti kantositeeseen. et on parempi kun unohdan nopeat temmot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 13:10

demon yes, muttei ole aika leikkeihin

ps. onnistuit näköjään hämäyksessäsi