Ikaalisten Matkatoimisto

Ikaalisten Matkatoimisto logo
  • Suomalainen, sydämeltään ikaalilainen perheyritys.
  • Perustettu vuonna 1991.
  • Kanta-asiakkaille rahanarvoista lomabonusta.
  • Toimistoja seuraavissa kaupungeissa: Helsinki, Ikaalinen, Turku

Ikaalisten Matkatoimisto: Kokemuksia

Kerro kokemuksistasi!

Oletko ollut matkalla, jonka Ikaalisten Matkatoimisto on järjestänyt? Suosittelisitko tätä matkatoimistoa muille? Kerro kokemuksistasi!

Voit kertoa esimerkiksi matkajärjestelyjen toimivuudesta, opaspalveluista, matkatoimiston järjestämistä retkistä ja asiakaspalvelusta.

Matkatoimistoon pettynyt korona tartunnan saanut
22.07.2022 klo 21:12

Olen tehnyt useita matkoja Ikaalisten matkatoimistoa käyttäen. Tähän asti minulla on pelkkää hyvää kerrottavaa yrityksestä. Olin varannut taas yhden reissun joka piti alkaa 27.7.2022. Olemme vaimon kanssa pystyneet välttämään koronatartuntaa, mutta kuinka ollakkaan tauti iski torstaiaamuna 21.7.2022. Ilmoitin tietysti heti toimistolla että pitää perua reissu, kun ei tiedä yhtään minkälaisessa kunnossa olisin tuona 27 päivä. Soitin ja keskustelin asiakaspalvelijan kanssa, tulisin saamaan vain 50% rahoistani takaisin kun en ollur maksanut peruutusturvaa. No mikä siinä, nää on näitä sääntöjä, mutta luulisi että jos sairauden vuoksi matka peruuntuu silloin pitäisi saada koko maksamani summa takaisin.

Linda
17.09.2019 klo 18:28

Huono maku, olin hotellinmatkan kolme yötä varannut Tallinna ja tänään tuli viesti että kuljetusta tulekaan Helsinkiin. Ei vasta kuka puhelimen eikä tiedä miten toimi, netin kautta peruutusta ei saa tehää vaan puhelimen kautta- ei vaan kuka vasta puhelimeen
Matka 23.09-26.09

Toijalaan jatkaneet
29.07.2019 klo 22:11

Matka Jurmalaan 21.-28.7. Meillä oli aivan mahtava kuljettaja Nyholmin bussissa,nuorimies Markus Ketola. Oli kertakaikkiaan rautainen ammattilainen nuoresta iästään huolimatta. Iloinen ja huomaavainen, huomioi kaikki matkustajat. Noin mukavaa pitkää bussimatkaa en muista kokeneeni! Täydet pisteet, varmasti meiltä kaikilta!

TT
20.01.2019 klo 13:04

EI ollut moitittavaa, kaikki toimi kuten pitää.
Muutaman kympin voi säästää viron reissuilla jos ostat matkan ja hotellin erikseen, mutta jos ei vaivaa jaksa nähdä niin siitä pakettimatka vaan.

Suosittelukoodilla XZNHPY saa 10€ alennuksen!

Katita
27.12.2018 klo 17:20

Olen käyttänyt heidän palvelujaan sen takia, että he ovat luotettavia matkanjärjestäjiä. Tulimme eilen (26.12.2018) Joulumatkalta Prahasta. Itse matkanjärjestäjän kautta meitä oli 3 henkilöä. Opas Jan oli erinomainen ja osasi kertoa tosi hyvin Prahan/Tsekin nykyisyydestä ja menneisyydestä. Täysi kymppi hänelle. Suosittelen matkanjärjestäjää täysin sydämin kaikille. Olimme kaikki tosi tyytyväisiä. Heh laitan vielä iät tähän: 58, 33, 23. . Sitten vielä naapurihotellissa asuva 27 ja 34 v. . Olivat vähän kateellisia <3

Niina V.
17.08.2018 klo 03:31

Asumme Tampereella ja matkaamme täältä sujuvasti bussikyydillä suoraan satamaan. Hotellireissut ovat helppoja Tallinnaan, kun kaikki hoituu samalla varauksella. Kuski on ollut aina ystävällinen ja ollaan löydetty oikeaan bussiin lähtiessä.

Eira
23.06.2018 klo 20:48

Monesti olen ollut Ikaalisten reissuilla ja kaikki on mennyt hyvin. Viimeisin matka oli Toilaan 10-17.6.18. Ja Turun toimistossa Johanna Kouru jaksaa palvella ystävällisesti.

Erinomaista palvelua, kiitos
15.05.2018 klo 08:18

Olimme varanneet matkan Pärnuuseen omalla autolla Ikaalisten matkatoimiston kautta ja tämä onnistui taas kerran hienosti. Matkan aikana saimme kuitenkin tiedon kotoa, joka vaati että keskeytämme matkan ja paluu kotiin mahdoillisimman nopeasti. Soitto Ikaaliselle että miten on, onnistuuko laiva matkan aikaistaminen ja varattujen hotellien peruutukset? Ikaalinen lupasi selvittää ja soittaa kohta takaisin, aikaa meni noin 15-30 min ja puhelin soi ja meille tarjottiin paluu 16:30 johon totesimme että ei varmaan ehditä jolloin meille varattiin 19:30 paluu ja ei muuta kun auto kohti satamaa, kaikki meni paluussa hyvin ja pääsimme aikaisemmin kotiin.

Kiitos Ikaalisten matkatoimistolle ystävällisestä ja nopeasta palvelusta.

Nainen 50 v.
10.03.2018 klo 17:31

Syksyllä 2016 olimme Kroatian kiertomatkalla ja se oli jälleen huippuhyvä. Mukava porukka, hyvä opas, hotellit ja lennot kaikki ok. Kroatia oli kohteena mukava, vielä syyskuussa Suomen kesää vastaava lämpötila. Voin lämpimästi suositella!

Birgitta
23.01.2018 klo 13:45

Olin Ikaalisten Matkatoimiston matkalla Tallinnassa 18. - 20.1.2018 muuten matka meni ihan mukavasti, mutta paluu matkalla meidän reppu varastettiin tai kuljettajamme (nainen) antoi sen väärälle henkilölle. Matkatoimisto ei ota vastuuta repusta vaan minun täytyisi ottaa korvaus omasta matkavakuutuksestani siis mikä on matkanjärjestäjän vastuu. Olimme ensimmäiset jotka vei tavaransa bussiin ja viimeiset jotka jäi pois.Ovat kuulemma soittaneet yhdelle matkalaiselle, mutta hänellä on kuulemma oma reppu. Punaisessa repussa MVR-R.............Oy joten jos sellaista on liikenteessä niin napakkaa kiinni.

Vieras
15.07.2017 klo 22:00

Itse olen ollut muutaman kerran Ikaalisten matkatoimiston kautta varatulla matkalla. Kaikki meni moitteettomasti, joten en voin suositella. Kun liittyy kanta-asiakkaaksi ja käyttää suosittelukoodia 93F6ZR saa 10€ käytettäväksi kaikkiin matkoihin.

Tuula ja Leo
14.07.2017 klo 17:46

Vuonojen Norja 3.7. - 9.7.2017 oli meidän tämänvuotinen matkamme. Olemme olleet useilla Ikaalisten matkatomiston kiertomatkoilla. Tämäkin oli hyvä kuten edellisetkin. Geiranger-vuono jyrkkine vuoristoteineen on mahtava kuten Kotkanpesällä käynti muutama vuosi sitten. Valtavat korkeuserot voivat pelottaa arempia matkalaisia. Tämänkertaisen matkan onnistumisessa tärkein tekijä oli kokenut kuljettajamme Johan Byman, joka todella maltillisesti ja varmasti käänteli linja-autoa tiukoissa mutkissa kuten myös rauhallisilla tieosuuksilla. Jussi viihdytti ajaessaan matkalaisia hauskoilla ja välillä hassuillakin jutuillaan. Pitkät päivämatkat kuluivat siten mukavasti. Kiitos ja terveiset Jussille. Suosittelemme tätä matkaa sellaisille, jotka eivät kavahda pitkiä päivämatkoja ja todella huikeita vuoristoteitä.

Jaana
28.04.2017 klo 11:46

Erittäin hyvä asiakaspalvelu! Kiitos!

ELV
28.07.2015 klo 00:24

Baltianmatkani 21-26.7. 2015 onnistui HYVIN. Hotellit ja ruokapaikat valittu hyvin. Isonryhmän kanssa liikkuminen (64) moitteetonta. Auto vc siisti. Tauot sopivin välein. Kuljettaja (REIJO) ajoi tasaisesti ja aikataulussa. Oppaamme (OLLI) hyvin osaava. Tämä oli viimeinen matkansa oppaana. Suosittelen Ikaalisten Matkatoimistoa! !

11.07.2015 klo 11:00

olen useasti käyttänyt ikaalisten matkatoimiston palveluita ja aina on asiat menneet nii kun on sovittu. nyt heinäkuun(2015)alussa olin vaimono kera kylpylälomalla 6pv spa viimsissä.laivasta ei tullut ko.spa.han sillä kertaa meidän lisäksi muita,IKAALISTEN MATKATOIMISTO oli järjestänyt oppaan kera taksi kuljetuksen kylpylään.suosittelen muillekki kyseistä matkanjärjestäjää,tulen itsekki vielä useasti kättäämään IKAALISTEN MATKATOIMISTON palveluita

11.07.2015 klo 10:49

olen useasti käyttänyt ikaalistenmatkatoimiston palveluita ja en ole kertaakaan vielä pettynyt,kaikki asia on mennyt nii kun on sovittu.olin nyt heinäkuun alussa2015 6pv kylpyläloma spa viimsi.laivasta ei tullu tähän kylpylään minun ja vaimon lisäksi muita((silläkertaa).matkatoimisto oli j\\\'ärjestäny taksi kuljetuksen oppan kera perille.ei voi moittia ko.matkanjärjestäjää.suosittelen muillekki ja tulen itsenkin vielä käyttämään IKAALISTEN MATKATOIMISTON palveluita

Nainen 50 v.
11.09.2014 klo 22:25

Juhannuksen 2013 jälkeen olimme Baltian kiertomatkalla. Virolainen naisopas Olli (!) oli erittäin pätevä, samoin suomalainen kuski Kai. Bussi oli hyvä ja lepotauot oli suomalaisen lainsäädännön mukaan eli pääsi hyvin jaloittelemaan. Olimme maksaneet ruokailun ja ateriat olivat hyviä. Olimme koko perhe tyytyväisiä, teini mukaan lukien. - Myös aiemmin Pärnun matkalla on kaikki sujunut hyvin. Voin suositella Ikaalisten matkatoimistoa.

ihastuneet Ikaaliseen
31.08.2014 klo 10:25

Olimme mieheni kanssa ikaalisten matkatoimiston matkalla Rooma----Venetsia ja matka OLI huippuhyvä ettensanoisi täydellinen kaikkien ihmisten tulisi käydä kerran eläissään Vatikaanissa.....suunnittelimme ensi kesälle matkaa Budapest------Venetsia mutta näyttäis ainakin vielä siltä ettei sitä reissua tehtäiskään ensi vuonna...... tulen suosittelemaan ikaalisten matkatoimiston matkoja kaikille ystävilleni ja kaikille......olemme todella tyytyväisiä. Ja vielä oppaat osaavia ja autokuskit huippuja !!!

kaija
06.08.2014 klo 13:02

Olimme Praha,Wien ja Budapest matkalla 29.6-5.7.2014. Matka oli erittäin onnistunut.Oppaat olivat erinomaisia. Miinuksena kotiin lähtöaamuna hotelli piti luovuttaa jo amulla klo 10.00 Lento lähti illalla klo 19,15 Päivälämpötila oli Budapestissa n.35 astetta. Olisin odottanut ,että matkanjärjestäjä olisi huolehtinut ,että pidettäisiin kiinni kansainvälisistä normeista.Hotellin luovutus on yleensä klo 12.00

Simo
30.06.2014 klo 17:41

Olin perheeni kanssa Ikaalisten matkatoimiston järjestämällä Pariisin ja Lontoon -matkalla. Reissu oli mielestäni hyvin järjestetty ja molemmat kuskit olivat miellyttäviä, osaavia ja hyviä asiakaspalvelussa. Negatiivisin kokemus oli Pariisissa vierailu Versaillesin palatsissa, joka oli liian täynnä kiivaimman luokkaretkiajan vuoksi. Paikallinen suomalainen naisopas ei hallinnut mikrofonin käyttöä, suu oli liian kaukana mikistä, joten suuren osan ajasta puhe ei kuulunut korvanappiin. Mutta stressi helpotti palatsin puutarhassa, missä lapsimassoillakin oli tilaa mellastaa. Kokonaisuutena matka oli erittäin antoisa ja olen tyytyväinen, että tuli tehdyksi.

...kvuxt..
16.04.2014 klo 20:02

Kettuuntunut.! Tulin kipeäksi 4pv ennen reissua ja heille oli toimitettu lääkärintodistus ja silti veloittavat koko hinnan. Ens kerralla varaan suora tallinkin sivuilta he ainakaan ei ryöstä.. En ikinä varaa heidän kautta matkoja

Arvosana matkatoimistolle:
Me mennään muille matkoille...
09.04.2014 klo 20:39

13 kg painavan polkupyörän tuominen tuliaisena Tallinnasta Helsinkiin nostatti hurjan haloon ja maksoi 30 euroa ekstraa. Kahden hengen tuliaisten sallittu yhteispaino on kuitenkin matkaselosteen mukaisesti 40 kg. Se koskee ilmeisesti vain netemäisiä tuliaisia. Meillä niitä ei ollut; oli vain pyörä kahteen muovipussiin siististi pakattuna. Bussien kuljettajat olivat oikein asiakaspalveluhenkisiä, toimistorouvat sen sijaan eivät. Kylpylämatkamme oli ihan ensimmäinen ja samalla viimeinen Ikaalisten Matkatoimiston reissu!

02.03.2014 klo 09:29

olen useita kertoja käyttänyt ikaalistenmatkatoimiston palveluita,nyt viimeksi helmikuun(2014)lopussa olin omalla autolla tallinnassa,reissu meni oikein mukavasti,omasta ja matkatoimiston puolelta(kaikki asiat nii kuin oli sovittu)pitivät hyvin paikkaansa.todella luotettava matkanjärjestäjä.suosittelen muillekin lämpimästi IKAALISTEN MATKATOIMISTO

Reissaajat
11.02.2014 klo 17:22

Olemme olleet muutamilla kiertomatkoilla. Viimeisin Italian matka kesällä 2012. Kaikkiin matkoihin olemme olleet tyytyväisiä. Nyt suunnitelmissa Lontoo-Pariisi:)

Kylpijät
29.01.2014 klo 23:12

26.01.2014 Olimme mieheni kanssa 8-päivän kylpylämatkalla Pärnun Paradiis-kylpylässä ja kaikki oli ok:huone siisti ja mukava, ruoka,hyvää ja matkaan kuuuluvat hoidot ok. Kauneushoidot hyviä ja kohtuuhintaisia. Kaupunki hiljainen, koska oli kova pakkanen, Ohjelmaa illalla hotellissa olisi saanut olla, kun oli matkaa keskustaan. mukava kokemus kaikenkaikkiaan. Tulemme uudestaan.

Eero H
11.08.2013 klo 22:42

Eero H Norjan matka15-21.7.2013. Terveislä Pinkeille Blondeille. Matka- ja ennenkaikkea opas/bussikuski mahtavia. Norjajan kruunuja ei kannata paljon varata. Jos on pankkikortti, niin ehkä 100-150€ olisi sopiva viikon reissulle. Ikaalislaisille,sikäli jos he näitä palautteita lukevat: Opas voisi ehdottaa etenkin yksin matkustavia ajatellen,että istumapaikkaa vaihdettaisiin vuoropäivinä käytävän puolelta ikkunapaikalle. Ikkunapaikalta näkee paremmin kuin käytävän puolelta Hotellivarauksissa pientä sekoilua. .Vieruskaverini nukkui ikkunapaikalla ja minä yritin siitä yli kurkkia missä mennään.Viereiseni oli hieman yrmeä,ja jo heti alkuun tuli selväksi ettei tässä rupatella. Erään päivän keskustelu oli niiin, että minä yskäisin kerran,hän kolme kertaa. Hän oli sinä päivänä sittenkin se puheliaampi. Toisena päivänä sanoin: Onpas pitkä silta,1420metriä,vastaus \"Yhym\". Silloin minä olin puheliaampi.

Pinkit Blondit
29.07.2013 klo 14:05

Olimme 15-21.7.13 Norjan reissulla, eikä ollut valittamista. Kaikki sujui tosi hyvin. Taina-kuski tosin on aika lujilla, kun toimii sekä oppaana, että kuskina ja siksi nää matkat varmaan onkin edullisempia. Hyvin hän selviytyi! Ainoastaan Dombåsin hotelli oli vähän vaatimaton, mutta siihen valmistuu pian uusi. Oslon hotellissa sattui toisena aamuna olemaan lasin pala puurossa, mutta ei tullut vahinkoa, kun oli niin pyöreä..Ilastointi bussin etuosassa oli aika viileällä, joten pukea piti..Kaiken kaikkiaan kuitenkin hyvä reissu ja viikkoon mahtui monenlaista nähtävää! Kiitos! Hinta-laatusuhde oli kohdallaan!

M ja T Viitala
24.07.2013 klo 17:02

Hyvä matka takana Italiaan 8-14.7.2013. Italian helmet- nimellä. Lento Roomaan, jossa 3 yötä ja hotelli hyvällä paikalla. Pienet huoneet, mutta siisti. Rooman paikallisopas, Päivi Romu oli aivan fantastinen ja eläväinen opas! Hänen opastuksellaan sai todella irti paljon Roomasta! Firenzen hotelli hyvätasoinen ja huippuhyvä aamiainen. Viinitila Toscanassa oli mukava pysähdyspaikka, voihan Italiassa muutakin nähdä kuin raunioita! Garda-järven hotelli persoonallinen ja rauhallinen, isot uima-altaat ulkona. Niitä kaipasi jo helteisen viikon aikana! Venetsiaan päivän retki ja paluupäivänä vielä mahdollisuus ostoksille Milanossa, josta lento kotiin. Hyvin rakennettu kokemus, paljon nähtävää, paljon koettavaa! En suosittele liikuntarajoitteisille, tai henkilöille, jotka haluavat nukkua aamulla pitkään. Bussilähdöt aamuisin usein aikaisin. Bussissa koko ajan samat paikat, pysähdyksiä tarpeeksi usein ja riittävän pitkät. Unkarilaissyntyinen kuski oli asiallinen ja kiva, suomalainen Ami olisi saanut enemmän antaa varsinaista tietoa meille bussimatkojen aikana. Jouduin pariin kertaan pyytämään, että kertoo hintoja, faktoja ja infoa meille esim. Pisasta, samoin . Venetsian gondooli- matkoista. Tuntui, että piti tietoa pyytämällä pyytää. Päivin jälkeen Amin puhumattomuus oli ikävämpää, koska Roomassa kaikki tieto tuli pyytämättä! Olemme hinta-laatusuhteeseen tyytyväisiä, suosittelen Italian matkaa ja juuri näin päin, että paluu Milanosta! Uskon, että tulemme käyttämään jatkossakin samaa matkatoimistoa.

Pariskunta
18.07.2013 klo 00:19

Lämmin kiitos Ikaalisten matkatoimistolle onnistuneesta Pärnun matkasta 7.-11.7.2013! Varasimme ensimmäistä kertaa matkan matkatoimiston kautta ja sen myötä oli myös pieniä ennakkoluuloja tulevan suhteen, mutta kaikki osottautuikin turhaksi huoleksi. Jo menomatkalla saimme bussikuskiltamme kattavaa infoa tulevasta, laukkujen siirtäminen kävi helposti ja meitä vastassa olivat iloiset matkaoppaat joilta sai bussimatkan aikana hyvin tietoa Pärnusta, sen nähtävyyksistä, paikoista joissa kannattaa käydä jne. Bussit olivat hyvin ilmastoituja ja siistejä, oli miellyttävä matkustaa. Hotellihuone sijaitsi hyvällä kohdalla, näkymät suoraan merenrannalle eikä parvekekaan sijainnut esim. kylpylän katon päällä kuten osa hotellin parvekkeista sijaitsi. Paluumatkalla kuski lähti etuajassa koska kaikki olivat jo bussissa - tämän ansiosta meille jäi enemmän aikaa kierrellä Tallinnassa ennen laivaan menoa, iso plussa! Meidän matka oli kaikin puolin onnistunut ja Ikaalisten matkatoimistosta jäi niin positiivinen ja mukava muisto että odotellaan jo ensi kesää jotta päästään taas ko. matkatoimiston matkalle! Kiitos!

Eila Kuusisto
11.06.2013 klo 08:39

Nizzan kierros oli aivan fantastinen! Erinomainen matkatoimisto.

-ansku-
04.03.2013 klo 21:12

Olemme olleet koko perheenvoimin kålmordenissa ja tanskassa legolandissa, mahtava reissu kaiken kaikkiaan!! :) Koko perheellä oli hauskaa ja erittäin hyvä linja-autokuskimme ansaitsee suuret kiitokset hyvästä matkasta ja kyydistä! :)

Tarja Koiviola
12.12.2012 klo 16:38

Olimme viikonloppuna Tallinnan keskustan Nordic -hotellissa. Oli edullinen paketti, mutta tosi hyvä hotelli! Suosittelen!

Kaija Virtanen
21.08.2012 klo 21:15

Suosittelen!

Mummeli ja vaari Kouvolasta
04.08.2012 klo 10:35

Palasimme eilen Baltian kierrokselta ja täytyy vaan ihmetellä, miten joustavasti yli 60 henkilön luotsaaminen onnistui, vaikka alkuun epäilimme sitä. Opas Olli oli aivan loistava, kertoi kaikki niin mielenkiintoisesti ja selkeästi, että ei kyllästyttänyt historiakaan missään vaiheessa. Kahvi ja vc käyntejä oli sopivan välein ja aikaa riittävästi siellä asiointiin. Hotelleissa olisi kyllä parantamisen varaa, ainakin näin kovalla helteellä olisi ilmastoitu hotellihuone ollut tarpeen. Viimeinen kyllä tarjosi myös ilmastoinnin. Ruokapaikat oli hyvät, muutama jopa loistava ja opastus pelasi sielläkin hyvin. Kuskimme Reijo ansaitsee myös erityisen kiitoksen. Hänellä oli hyvä tietämys ja taito ohjailla autoa. Kiitokset myös Helsingin paluulla matkatavaroiden varjelusta sateelta. Kaiken kaikkiaan matka ylitti odotukset. Nyt suunnittelemme jo ensi kesälle uutta reissua.

Eläkeläiset Hämeenlinnasta
25.07.2012 klo 10:12

Olemme olleet (2 henk) Ikaalisten Matkatoimiston järjestamillä kiertomatkoilla kaksi kertaa ja molemmat matkat ovat toimineet hyvin. Balttian kiertomatka muutama vuosi sitten oli hyvin järjestetty ja toimi loistavasti. Nyt olimme 16.7.-22.7.2012 Lillehammar - Geiranger-vuono - Oslo kiertomatkalla ja näimme mahtavat vuono/vuoristo maisemat. Oppaamme/bussikuskimme Taina Kallio ansaitsee 10 pistettä + papukaijamerkin, niin hyvin hän sompaili bussiamme kapeilla vuoristoteillä kuten Peikonpolulla, kertoen samalla nähtävyyksistä ja Norjan historiasta. Kertokaa hänelle kiitokset! Ainoa miinuspuoli oli Oslon hotelli Comfort Hotel Borsparken, joka oli kyllä sijailtiltaan hyvässä paikassa, lähellä tärkeimpiä nähtävyyksiä ja keskustassa, mutta se aamiaispalvelu oli aivan SURKEAA. Samoin hotellin huoneiden varustelutaso, ei minkäänlaista komeroa, hyllyä tai tasoa johon olisi voinut laskea matkalaukustaan joitakin tavaroitaan (olimme sentään 2 yötä), seinässä pieni naulakko+2 vaateripustinta. Tähän voisi harkita parannusta.

Paljon reissannut
18.07.2012 klo 16:33

Aikaisempiin Ikaalisten matkatoimiston matkoihin olen ollut tyytyväinen. mutta tämänkesäiseen Suomenlahden kierrokseen en. Narvassa ei ollut mitään opasta, kuljettaja O-P vain luki muutaman rivin opaskirjasta ja kiroili ja haukkui venäläisiä. Pietarin paikallisopas oli hyvä vaikka tuli paikalle tunnin myöhässä, hänelle ei ollut kerrottu oikeaa hotellia, Hotellit ovat Ikaalisten matkatoimiston matkoilla aina kaukana keskustasta, joten sinne päästäkseen täytyy löytää joku kyyditys. Niin oli nytkin. Karttoja ei annettu eikä ollut vastaanotossa. Helsingin satamaan tulllessa bussi vaihtui ja oikean bussin löytäminen oli vaikeaa. Kukaan ei tuntunut tietävän millä bussilla pääsisi lähtöpaikalle. Vettä satoi ja kuljettajat töykeitä. lopulta pääsimme kotipaikalle kiertomatkan kautta. En ainakaan Suomenlahden kierrosta suosittele kyseisellä matkatoimistolla

Vieras
14.07.2012 klo 13:27

Kiitos Ikaalisten matkatoimistolle erinomaisesti järjestetystä ja hoidetusta Baltian kiertomatkasta 8-13.7.2012. Linja-auto kuljettajien toiminta ja opastava palvelu oli erinomaista. Kiertomatkan oppaan (Olli) asiantutemus ja kerronta oli täydellisyyttä hipovaa. Toivottavasti terveiset saavuttavat myös asianomaiset henkilöt. Suosittelen lämpimästi ko. matkatoimistoa. Arvosanaksi 5 tähteä. Terveisin Jukka ja Heta Kuisma

Hannele
02.05.2012 klo 14:43

Ollaan mieheni kanssa matkustettu Tallinnaan hotelli-matkolle, ja kaikki on toiminut matka-toimiston suhteen loistavasti, on vaihdeltu eri hotelleihin, ja aina on onnistanut siinäkin, tähtien määrästä riippumatta, seuraavaksi aiomme mennä Bern-nimiseen hotelliin...... kiitos Ikaalisten matkatoimisto, olemme tyytyväinen pariskunta.

pekka
26.02.2012 klo 17:30

olen ollu ko. matkanjärjestäjän tallinnanreisulla, ei mitään moitittavaa kaikki on menny tosi hienosti palvelu on pelannu moitteetomasti ja tulen jatkossaki käyttämään ko.matkanjärjestäjän palveluita ja suosittelen muille myös lämpimästi ikaalisten matkatoimistoa

Pentti O.
28.01.2012 klo 01:17

Pelkkiä positiivisia! Olen ollut useasti Tallinnassa sekä hotelli että kylpylälomalla ja kaikki on toiminut hyvin. Lisäksi olen huomannut, että heidän matkapaketit ovat erittäin edullisia. Edes suoraan varaamalla laivayhtiöltä ja hotellilta paikat, en saa matkaa halvemmalla.

Nes
30.12.2011 klo 11:19

En matkusta enää ikinä ko. yrityksen kautta minnekään. Tallinnan matkoja takana lähes 20 ja nyt ymmärrän, miksi tuttavani eivät käy tämän matkanjärjestäjän kautta missään. Saimme itseasiassa niin naurettavan huonoa kohtelua Tallinnan yhden yön -matkalla, että kukaan ei ollut uskoa meitä. Matkustimme 4 hengen ryhmässä Tallinnaan ja menomatkalla kuski oli erittäin ystävällinen ja kertoi, että paluupäivänä voimme satamassa jättää ostoksemme bussiin ja kävellä laivaan ilman kantamuksia. Tästä innostuneina ostimme siis satamasta juomamme ja muut ostokset niin, että kassimme olivat täynnä ja mukanamme oli muutamia lavoja juomia. Kun sitten pääsimme satamaan paluupäivänä ei meitä huolittukaan bussiin, jonka listalla nimemme olivat. Bussi oli kuulemma täynnä. KUITENKIN kuski otti meidän jälkeemme tulleen kolmen hengen seurueen tavarat bussiin, ja näimme, että bussissa oli paljon tilaa. Olimme tyrmistyneitä ja tiedustellessamme mitä nyt teemme ja miksi meille luvattiin tuoda tavarat bussiin palatessamme, mutta ei kuski selittänyt meille mitään käveli vain bussinsa taakse. Kysyimme miksei hän aikonut palvella meitä, mutta hän vain jatkoi kävelemistä pois luotamme. Hienoa asiakaspalvelua. Satamassa satoi vettä kaatamalla, vaatteemme ja laukkumme olivat aivan märät ja olimme tiedottomia millä pääsisimme kotiin. Kuski ei palvellut tai auttanut meitä mitenkään. Lähdimme siis laivaan suurten kantamuksiemme kanssa aivan läpimärkinä. Olimme vielä ostaneet buffee illallisen, joka tuotti ongelmia, sillä jouduimme jonottamaan tavaransäilytykseen, jotta saimme ostoksemme sinne, ja jouduimme vielä maksamaan tästä säilytyksestä ja istuimme buffeessa märkinä ja täysin kettuuntuneina. KAIKEN KRUUNAA ikaalisten matkatoimiston asiakaspalvelu, joka ei aluksi vastannut kyselyihimme, ei edes pyytänyt anteeksi tapahtumaa, eikä lopulta vastannut korvauskyselyymme mitenkään. HIENOA palvelua ja kiitos uskomattomasta matkasta. Boikotoin tuttavieni kanssa yritystä hautaan asti. Suosin MatkaVekkaa tai MatkaPoikia - en ole ikinä kuullut niistä huonoa sanottavaa.

Eero
22.11.2011 klo 20:53

Olen ollut kahdella eri Ikaalisten Matkatoimiston järjestämällä matkala. Muutama vuosi sitten Pärnu -Riika bussimatka, hyvin järjestetty ja hyvän oppaan palvelut. Tänä syksynä olimme Riviera-Alpit kiertomatkalla. Tosi hyvin järjestäjän osalta toimiva matka. Opas Lea Mansikka oli mielestäni erinomainen, hoivasi meitä vanhuksia tosi kivasti. Ainut mitä en oikein sulattanut oli, matkaesitteessä mainittu WC-bussissa, kuitenkaan sitä ei saanut käyttää kuin aivan hätätilassa. Yritin kerran viikon aikana käyttää, ovi oli kuitenkin lukittu joten täytyi kipristellä seuraavalle pysähdyspaikalle. Ja olisi se Italialainen bussikuskikin edes aamuisin ensimmäisellä tapaamisella tervehtiä.

simppa
05.11.2011 klo 23:48

Parempiakin matkoja olen tehnyt bussilla Euroopassa. Koskaan en ole viikkoa istunut satoja kilometrejä niin ahtaassa jalkatilassa,toinen jalka käytävän puolella ja toinen ...,v-tyyliä viikon verran. Eikä millään muulla matkalla ole ollut valmiiksi numeroituja istumapaikkoja,joka päivä sama istuinpaikka viikon ajan.Joku kehui illallispöydässä, että matkustavat aina Ikaalisella johon voisin sanoa vinkiksi,että on muitakin matkatoimistoja,niin voi vertailla. Opas Lea Mansikka OK ja hotellit myös. Eka kerta oli myös,kun piti noutaa matkaliput T2-terminaali kellarista. Posti on aina tuonut matkaliput kotiovelle.Säästö se on postimerkin hintakin matkan hinnassa,n.euro.

brisit
23.08.2011 klo 15:40

Olemme olleet useasti Ikaalisten matkatoimiston sekä Tallinnan että Pärnun hotellimatkoilla ja kaikki on pelannut loistavasti. Viimeksi 30.7-5.8.2011. Myös tyttärentytär on nauttinut todella paljon matkoista. Kiitokset Ikaalisten matkatoimistolle.

REKSA
11.08.2011 klo 14:57

Matka Pärnuun sujui loistavasti.Suurin yllätys oli(positiivisesti),että enään ei tarvinnut rontata matkalaukkuja ympäri laivaa.Ja se myös,että bussi teki lenkin super alkossa.Matka laukut oli noudettavissa hesan päässä mikä oli tosi hyvä juttu,JOTEN SUUR KIITOS TÄSTÄ PALVELUSTA:)))

hissu
01.08.2011 klo 23:59

Tuore kokemus Ikaalisten matkatoimistosta. Esite antoi hyvin toisenlaisen kuvan, mitä todellisuus oli. Kyseessä Italian kiertomatka. Lentokentällä ilmoitettiin, että meillä on stand by-paikat koneeseen, koska se on kovin täynnä. Seurueemme ( 2 lasta ja 2 aikuista, joista toisella ongelmia terveyden kanssa), joutui eri puolille konetta, paikat annettiin vasta lähtöportilla. Mitä, eikö yhtiö osaa varata koneesta paikkoja tulossa olevalle ryhmälle?! Roomassa lennon jälkeen väsyneenä meitä kierrätettiin pari tuntia bussilla siellä täällä, "koska hotelliin ei voi vielä mennä". Olisko vaikka voitu mennä jollain toisella lennolla....? Mukana oli tässä vaiheessa Roomassa asuva syntyperäinen suomalainen, joka myöhemmin retkellä puhui seurueen jäsenistä henkilökohtaisia asioita mikrofoniin (opastaessaan retkellä), jolloin koko porukka kuuli kuulokkeistaan nämä asiat. Rooman päivien jälkeen sitten selvisi, ettei mukana matkalla olekaan mitään opasta, vaan 2 henkilöä, jotka kykenevät ajamaan bussia moottoriteillä. Tietoja kohteistamme toinen (suomenkielinen) luki Italia-kirjasta, jonka olin itsekin lainannut kirjastosta ja ottanut matkalle mukaan. Olisin siis ihan samalla tavalla voinut toimia "oppaana"... Firenzeen saavuimme niin myöhään, ettei opastetulla retkellä ehditty mihinkään tärkeään nähtävyyteen sisälle....! Ja opastus...ruotsalainen nainen selosti italiaksi ja suomalainen nainen sitten tulkkasi... aikaa meni tuhottomasti. Ja miksi Firenzeen saavuttiin myöhään, no siksi, kun jonkun turhan viinitilan kanssa oltiin tehty sopimus, että sinne mennään ja he sitten kauppaavat tuotteitaan matkalaisille. Firenzen nähtävyydet ehkä olisivat olleet monelle etusijalla. Firenzestä jatkettiin Gardajärvelle ja sieltä tehtiin retket Pisaan ja Venetsiaan, tällöin suomalainen bussikuski näytti suunnan, minne meidän tulisi kävellä nähdäksemme tärkeimmät nähtävyydet. Huoh. Viimeinen päivä Milanossa, sama juttu, bussikuski sanoi, että tuolla suunnassa on se ja se, tulkaa parin tunnin päästä takaisin. Oman onnen nojassa oltiin todella paljon, enemmän kuin matkaesite antoi ymmärtää. Oli siis jokaisen rohkeudesta ja oma-aloitteisuudesta kiinni, mitä matkalla näki ja koki. Venetsiassa perittiin ylimääräinen 10 e maksu venekyydistä keskustaan, tästä ei ollut mainintaa missään, joten hienosti tuli perittyä muutama ylimääräinen satanen. En tykännyt moisesta. Palautetta aion antaa vielä erikseen toimistolle. Matka oli sinänsä ihan ok, mutta puutteitakin tosiaan oli ja järjestelyt aika erikoiset. Italia maana toki hieno ja tämän matkan etuna juurikin se, että nähtävää oli monipuolisesti. En vaan tiedä, miten suuntavaistottomat ja arat selvisivät, kun käteen lykättiin turistikartta ja osoitettiin kävelysuunta. :) No, ainakin koko ryhmä palasi takaisin Suomeen. Unkarilaisesta bussikuskista en voi kommentoida mitään, koska hän ei mitään puhunut, mutta suomalainen kuski oli ihan kiva.

Raikku Raholasta.
23.07.2011 klo 20:37

Olen yleensä matkustanut Ikaalistenmatkatoimiston matkoilla,ja aina on homma pelannut !

Matkailijat Espoosta.
21.02.2011 klo 15:53

Ikaalisten matkatoimisto on ollut luotettava hyvä palvelu.kaikki on toiminut todella hyvin.Useita matkoja Tallinnaan Pärnuun olemme tehneet.Varaukset on tehty netistä ja toimistosta Helsingissä.Suosittelemme kaikille lämpimästi.

reissaajat
01.02.2011 klo 18:34

Hyviä kokemuksia.

Mammariini
28.12.2010 klo 15:12

Olen ollut perheen kanssa Ikaalisten Matkatoimiston Baltian kierroksella muutama vuosi sitten.Todella upea reissu.Kerran olemme olleet isovanhempien kanssa reissussa Tallinnan kylpylässä ja kerran olen ollut pojan kanssa kahdestaan päivä Tukholmassa-risteilyllä.Valittamista ei ole ollut.Joka kerta olemme matkustaneet myös liityntäkuljetuksessa.Ensi kesänä suuntaamme Italian reissulle!MUKAVA MATKUSTAA TÄMÄN MATKATOIMISTON JÄRJESTÄMILLÄ MATKOILLA!Erityisesti kiertomatkat ovat loistavia!Puhelinpalvelussa on miellyttäviä myyjiä.

Molla
29.11.2010 klo 00:33

Olimme Tallinnassa Pirita Top Spa:ssa 18.11 -21.11.2010. Matkan järjestelyt sujuivat hyvin. Ongelma tuli eteen, kun tilasimme 79 euron kauneuspaketin. Jo aikaisemmin soitin matkatoimistoon ja kysyin, olisiko kyseisen kauneuspaketin tilaaminen heiltä järkevää kun matkalasku oli jo suoritettu. Sovimme, että varaan kyseisen paketin suoraan kylpylästä. Soitinkin sinne ja tilasin kyseisen 79 euron kauneuspaketin. Maksun aikana tuli vaikeuksia, kun paketti ei maksanutkaan 79 euroa vaan 87,05 euroa. Olin vaihtanut tasarahan euroja kruunuiksi, joten rahani ei riittänytkään. Toki esitteessä lukee, että etukäteen ostettuna hinta on voimassa, kylpylässä hinta on eri. Olin siis etukäteen ostanut matkan ja sopinut hinnan. Toivonkin, että informaatiota selkeytetään siten, että selkeästi lukee paketin hinnan olevan sovittu vain maksettaessa se ennakkoon Ikaalisten matkatoimistoon. Tunsin itseni huijatuksi. Kyseisen paketin oli ostanut usea muukin henkilö, kukaan ei ollut ymmärtänyt, että hinta voi olla korkeampi, jos sopii puhelimitse tai netin kautta 79 euron paketin selkeästi. Kun maksaa kortilla tai kruunuina, ei todellakaan huomaa maksavansa enemmän kuin on sovittu. Onneksi vaihdoin tasarahan, joten todellinen hinta paljastui. Meitä oli monta, jotka tuohtuivat, kun tilanne selvisi. Yksi perui koko paketin, yksi moitti kylpylän henkilökunnan, yksi matkatoimiston. Moni muukin on varmaan erehtynyt hinnasta.Tästä johtuen huonot pisteet. Muuten olen aina ollut tyytyväinen Ikaalisten matkatoimiston palveluihin.

kaksi eläkeläistä hämeenlinnasta
05.08.2010 klo 22:46

olimme 26.7-1.8.2010 ikaalisten matkatoimiston Oslo-Geiranger-Lillehammer matkalla, Lillehammerissa hotelli Clarion Collection hyvä, ja keskellä kaupunkia, vapaa-ajalla helppo käyttää kaupungin palveluja. retket ,opaspalvelut toimivat hyvin , kiitokset Taina kuljettajalle,ainoa miinus,pitkä päivämatka geiranger-vuonolle, mutta hyvä matkaseura ,kauniit maisemat ja asiantunteva opaspalvelu korvasivat miinuksen. Ei voi muuta kuin suositella .

sipuli
25.07.2010 klo 14:41

olimme pärnussa pari päivää sitten menomatkalla kuljettaja sanoi että matkalaukut saavat olla tulomatkalla pärnustä hesaan asti mut toisin kävi oli viroilainen bussi ja jouduimme viemään laukut laivaan ja syytä ei kerrottu harmitti kun laivakin oli täysi ja hotelli strandissa äitini loukkasi jalan kun sängy oli laho jouduttiin tikkaamaan

Eläkeläinen
19.07.2010 klo 12:31

Kävimme Oslo-Geiranger matkalla ja kaikki pelasi oikein hyvin ja matka seurakin oli mukavaa.Erityis kiitos Tainalle hyvälle kuljettajalle ja matka oppaalle.Toivoisin kuitenkin että matkalla jossa suurin osa on eläkeikäisiä niin matka olisi niin sanotulla puolihoidolla,olen ollut esim, Tuovisen matkoilla ja ruokailu on käynyt hyvin heikommallakin kielitaidolla.Keskustelin asiasta useamman matkustajan kanssa ja kaikki olivat samaa mieltä.Hyviä matkoja ja kesän jatkoa.

Heikintalon perhe
30.04.2010 klo 23:41

Viime kesänä olimme matkalla Legolandiassa. Matka oli mahtava ja lapset nauttivat. Olemme muistelleet moneen kertaan myöhemmin mukavaa matkaa ja miettineet miten antaisimme myönteistä ja ansaittua palautetta reissulta. Matkan onnistuminen ja hyvä mieli jäi erityisesti linja-auton kuljettajasta. Rauno oli nuorenmiehen nimi ( sukunimeä en enää muista) ja muistaakseni Nyholmin auto. Nuorimies on oikealla alalla asiakaspalvelussa. Nyt jos esitteissä lukisi mitkä reissut Rauno ajaan niin ilmoittautusimme välittömästi. Kiitos vielä, toivottavasti kiitokset menevät kuskille asti.

Maija S.
30.04.2010 klo 08:48

Olemme käyneet nyt 4 vuotta peräkkäin Ikaalisten Matkatoimiton matkalla Tallinnaan, eikä kertaakaan ole ollut mitään sen suuntaista mitä Nanna kirjoitti. Meillä on ollut joka kerta bussi odottamassa heti kun laivasta on päästy. Viime kesänä olimme Bern nimisessä hotellissa vanhankaupungin vieressä, ihastuttava hotelli, suosittelen!

Nanna
01.03.2010 klo 10:07

Hei! Olimme 2pv.matkalla Tallinnassa 26-28.2.20010.Matka oli muuten hyvä,mutta kun tulimme Helsinkiin ja satamassa piti bussin olla siellä paikassa mihin ne tulevat laivasta.Bussi viipyi ja viipyi siihen odotukseen meni aikaa melkein tunti.Ei ole oikein että räntäsateessa kylmässä tuulessa joutuu odottelemaan bussin tuloa lähtöpaikalle.Kuljettaja sanoi:että tätä se on ollut jo 4vuoden ajan.Olen matkustanut muilakin yhtiöiden autoilla ja sellaista ei ole tapahtunut koskaan.En hyväksy että näin menetellään.Miksi ne autot joutuu kiertämään jonkun lenkin kautta ja sitten viipyvät ikuisuuden ennenkuin ovat paikalla.?????? Hoitakaa terminaaliin sellainen henkilö joka tulee ilm.matkustajille koska auto on paikalla ja voimme odotella lämpimässä.Tässä kuumeisena kirjoittelen tätä ja toivon,että teette paremmaksi yhtiönne liikennejärjestelyt satamassa..

aniim
26.02.2010 klo 13:31

Moi olemme olleet tyytyväisiä ,mutta nyt olemme lähdössä kesällä Rooman kierrolle.Jos olet ollut niin olisi kiva kuulla mitä pidit matkasta ja myös vinkit olisi hyviä.Kiitos

sirjan
15.02.2010 klo 19:22

Olemme todella tyytyväisiä Ikaalisten markatoimistoon. Kaikki toimii hyvin. Ei tarvitse raahata laukkuja laivaan vaan ne saa kuljettaa linja-autossa tallinnaan asti. Olemme käyttäneet aina tätä matkatoimistoa ja käytämme jatkossakin.

Kaksin tai kakrut mukana
05.02.2010 klo 20:00

Olemme olleet Ikaalisten useamman päivän matkoilla kolme kertaa: Kålmordenissa, Geiranger-vuonolla ym. Norjassa sekä Baltian kierroksella. Kaikki on toiminut moitteettomasti alusta loppuun saakka. Norjan matka oli aivan huippu - terveisiä vaan mukavalle Mikko-kuljettajalle, jos vielä paiskit niissä hommissa!

vessuli
17.01.2010 klo 18:13

En suosittele kenellekään tosi huonoa palv elua ,mutta Pohjolanmatka osaa Palvelun Parhaiden, niin jakuljettajat ovat jees,

Traveller
16.01.2010 klo 21:29

Kokemuksemme monien vuosien varrelta Ikaalisten matkatoimiston palveluista ovat poikkeuksetta myönteisiä. Hinta/laatu kohdallaan, ystävälliset kuskit ja palvelu muutenkin erinomaista. Suosittelen!

hantta
28.12.2009 klo 23:34

pienehkö mutta ehkä siksi todella hyvin toimiva ja palveleva matkatoimisto. Homma toimii, senkun bussiin saat itsesi ajoitettua, ei ole haitannut vaikka en ole aina ollut valmiina pysäkillä, perään on soitettu ja kysyttty missä oon

Kankaan pappa
26.12.2009 klo 16:07

Olemme vaimoni ja joskus lasten ja lastenlastenkin kanssa olleet Ikaalisten Matkatoimiston matkoilla Pärnussa, Saarenmaalla ja Tallinnassa. Tänäkin vuonna kolme kertaa. Matkanjärjestäjä on ihan parhaimmasta päästä. Ei ole ollut moittimista, päinvastoin. Helppo on papankin istua linja-autoon lähes kotoa eikä nykyisin tarvitse itse kantaa tai raahata matkalaukkuja sataman putkissa. Se on suuri helpostus, vaikkei viinoja "omaan käyttöön" satoja litroja toisikaan. Taas on matka harkinnassa, lahjakortti täytyy käyttää.

IMMU
06.11.2009 klo 11:39

OLEMME OLLEET MONTA KERTAA TALLINNAN MATKALLA JA KERRAN PÄRNUSSA.KAIKKI ON OLLUT OK.VOIN SUOSITELLA.

madame
02.11.2009 klo 18:45

Heinäkuussa 2009 matkasimme lentäen Amsterdamiin, sieltä bussilla Brysselin kautta Pariisiin ja takaisin Suomeen lentäen. Hieno reissu, joskin aika oli liian lyhyt., mutta se oli tiedossa. Näkemistä oli paljon, lähtisimme uudestaan! Oli tosi mukavat kuskit, kiitoksia heille! Ja viimeksi reissun kruunasi Pariisi ja oppaamme Pirkko! Vau mikä tietomäärä ja tosi mukavasti esitettynä! Eipä ole aikaisemminkaan ollut mitään moitittavaa. Joukossamme tuntui sitäpaitsi olevan vaan mukavaa porukkaa.

Jarmo Koivisto
17.10.2009 klo 19:18

Olin tänä kesänä Kolmårdenin matkalla joka oli tosi hyvä! Kaikki viimeisen päälle ajateltu, kiitos!

Toivo Saarikko
11.10.2009 klo 15:07

Minulle jäi kyllä paha maku suuhun tästä matkatoimistosta. Ensin yritin varata Siljan risteilyä Silja-luokan hyttiin. Käskivät soittaa muualle. No kesällä käytiin sitten Norjassa ja valittiin Ikaalisten Matkatoimiston matka kun se oli yli 100 euroa halvempi kun Matkapoikien. Muuten ihan hyvä reissu, mutta niitä paikkoja missä yövytään ei voi hyvällä tahdollakaan sanoa hotelleiksi. Omat lakanat piti olla mukana!! Ens kerralla maksan sen ylimääräisen satasen niin saan yöpyä kunnon hotelleissa ja saan vähän ruokaakin. Tulee ihan 60-luvun telttamatkailu mieleen jos sanotaan Ikaalisten Matkatoimisto.

tyttonen
16.09.2009 klo 13:37

matkamme pietariin onnistu hyvin vaikka rajanylitys kesti viron rajallla 4 tuntia pussikuskille parhaimmat kiitokset pitkästä vieteristä toivoisimme suomenkielisen ruokalistan sokoshotelliin kannatti käydä

mami
11.08.2009 klo 16:17

Mami 2.8.2008 Olemme käyttäneet Ikaalisten Matkatoimistoa jo useanpaan kertaan. Kiitos kaikki on pelannut hyvin. Nyt olimme Saarenmaalla, paikka oli ihanan rauhallinen ja kylpyläkin ihan hyvä. Tosin söimme vain aamupalan, muuten söimme eri paikoissa. Ainoa mitä kaipasimme, olisi kiva ollut, jos olisi tehty retkiä. Olisi päässyt katsomaan kaunista maaseutua. Ensi kerralla jo tiedetään miten toimia, ehkä omalla autolla tai hommataan itse opas. Hyvää syksyä!!!

Ulla
04.08.2009 klo 15:27

Upea oli meidän matka Pariisiin. Opas, kuljettajat, hotellit, kerrassaan hienosti toteutettu! Myös tyttäremme perhe kävi kesällä Kolmårdenissa ja heilläkin oli ollut hyvä matka! Matkanjärjestäjää kyllä suosittelen!

PIPSA
22.07.2009 klo 17:21

OLEN OLLUT 2 KERTAA IKAALISTEN MATKATOIMISTON MATKALLA, KERRAN SAARENMAALLA JA TOISEN KERRAN BALTIA-PUOLA-UNKARI-MATKALLA. OPPAAT JA KULJETTAJAT TOSI HYVIÄ. EI MOITTEEN SIJAA. ESIM. SAARENMAAN MATKALTA PALATTAESSA OLI PUOLIYÖ JA PIMEÄ. JÄIN BUSSISTA PYSÄKILLE, JONKA LÄHETTYVILLÄ EI OLLUT ASUTUSTA. TIEN VIERESSÄ SEISOI HENKILÖAUTO. KULJETTAJA KYSYI, ETTÄ HENKILÖAUTO ON VARMASTI MINUA VASTASSA EIKÄ MIKÄÄN MUU AUTO. KULJETTAJAT SIIS TUNTEVAT VASTUUTA MATKUSTAJISTAAN.

Anniina
17.07.2009 klo 17:35

Olimme ensimmäistä kertaa Ikaalisten Matkatoimiston matkalla ja petyimme. Matka kohteemme Norja. Se mitä sanottiin matkaa tilatessa esim.bussin istumapaikoista ei pitänyt paikkaansa. Samalla maksulla mielestämme tulisi kaikkien matkalaisten saada samantasoinen hotellihuone, mutta näin ollut.Toimiston johto ei välitä vastata reklamaatioon. Hyvää oli kuljettaja/opas, hän on Nyholm Oyn palkkalistoilla.

Jorma Tiiriä
17.06.2009 klo 23:16

Käytiin perheen kanssa Kolmårdenissa ja oli hieno matka! Ps. reippaasti edullisempi kuin mikään muu matkatoimisto.

manri kakkinen
15.06.2009 klo 16:21

Pelkkiä hyviä kokemuksia matkoiltamme!

Juustina
28.05.2009 klo 15:15

Kerran olimme Baltian kierroksella emmekä voi suositella matkatoimistoa. Oppaat ja kujetus sinänsä ok, mutta ilmeisesti nuorimpina matkustajina saimme aina hotellien huonoimmat huoneet. Esim. Pärnussa meillä näköala metsään kun muilla kaupunkiin ja merelle päin. Riiassa saimme pienen kuuman kopperon, jossa katossa tuuletin, josta ei ollut mitään hyötyä. Muut kertoivat parvekkeellisista hienoista huoneistaan. Tartossa jälleen näköala takapihalle..... Matkatoimisto ei edes vaivautunut vastaamaan, kun tiedustelimme asiaa matkan jälkeen.

onttopohjaoy
24.04.2009 klo 02:45

Itse en ole käyttänyt, mutta vanhempani ovat olleet tekemiinsä matkoihin tyytyväisiä.

Heikkinen
27.03.2009 klo 19:16

Laukunkuljetus palvelu toimi meillä hienosti. Olimme ostaneet sen lisämaksullisena. Tallinnan päässä oli tietysti vähän ruuhkaa, mutta siitäkin selvittiin. Todella hyvä lisäpalvelu. Bussimatkalle olisi tänäkin vuonna tarkoitus lähteä, sillä Italia on vielä kokematta. Kylpylöistä Viimsi on vakiokohteemme.

Alpo Tiisa
17.03.2009 klo 10:46

Todella upeita kiertomatkoja eurooppaan. Olemme olleet Pariisin, Geirangerin ja Budabestin matkoilla, joiden kaikkien järjestelyt ovat toimineet kerrassaan upeasti!

Hanski
07.03.2009 klo 11:07

Olemme olleet mukana lukuisilla, 6 - 8 kertaa vuodessa (hotelli-, kaupunki- ja kylpylämatkoja), Ikaalisten Matkatoimiston järjestämillä matkoilla, erityisesti Baltian maissa. Järjestelyt ovat olleet loistavia ja vastanneet odotuksia: Erityisen kiitoksen ansaitsevat oppaat - varsinkin paikalliset. He ovat ystävällisiä, palvelualttiita ja tietomäärä Baltiasta on valtava. K I I T O S - lähdemme taasen parin viikon kuluttua

Sepe
07.03.2009 klo 09:13

Miten toimii laukkujenkuljetuspalvelu kun lähtee Helsingistä. Helmikuussa kun olimme Terviksessä niin meillä oli hankaluuksia kuljetaa laukut laivaan . Niska ja olkapää tuli kipeäksi ja meni kipujen kanssa 2 viikkoa.Nyt olisi tarkoituksena lähteä kylpylämatkalle maaliskuun lopulla.Satamissa on tosi pitkä matka laivaan ja maihin, jota ennen ei ollut kun kävimme kylpylöissä.Onkohan mahdol- ista saada satamissa laukut bussiin ja -jos niin miten se toimii.Nyt oli paluu Tallinan päässä hankalaa kun piti ottaa laukut bussista ja etsiä itse laukut. Kuljettaja oli kyllä haluton palvelemaan.Matkalla on kuitenkin huonokuntoisia eläkeläisiä.Voisi olla hyväksi laittaa hinta laukkupalvelusta, ,jos se vaikka parantaisi palvelualttiuutta.Löytyisikö Teiltä edullista 2henk.8 pv kylpylä matkaa Parnuun maaliskuun lopulla.Terveisin Seppo Lehikoinen

Kokemuksia matkatoimistosta: Ikaalisten Matkatoimisto

Nimimerkkisi:

Vierailijoiden tulee vastata allaolevaan kysymykseen spämmin välttämiseksi.
Liity Napsuun, niin sinun ei tarvitse vastata näihin kysymyksiin enää.