kissa allergia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2009 - 20:22

No itselläni ei ole todettu vaikka suvussa sitä kyllä esiintyy.
Toisaalta ei ole koskaan testeissä huomattu siitepölyallergiakaan
vaikka ilman niitä lääkkeitä kolvi vuotaa ja silmiä särkee kevät kesällä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.03.2009 - 20:10

niin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 20:10

Toteamus vai, mikä varsinainen kysymys täs olisi? Kyllä, kissa-allergiaa on ihmisillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 20:15

Ätshii.........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 20:16

Niiiin...mitä kysytään? Monenlaisia allergioitahan on olemassa. Meillä ei ole Vilma-allergiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 20:22

Minulla on kissa allergia silti minulla on 2 kissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 20:45

jatkuva nuha, yskää, silmät kuiviuu ja kutisee...iholle saattaa nousta pientä näppylää.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 21:22

Eläinallergia on allergia, jonka aiheuttajat ovat eläimen hilse, sylki, virtsa ja uloste. Tavallisimmat allergiaa aiheuttavat eläimet ovat kissa, koira, hevonen sekä jyrsijöistä marsu, kani, hamsteri ja rotta. Niin pitkä- tai lyhytkarvainen kuin karvatonkin lemmikkieläin voi aiheuttaa allergiaoireita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.03.2009 - 23:01

On kissa-allergia ja on myös kissa. Hyvin sujuu yhteiselo siitä huolimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 00:47

Ei onneksi, kun kissa on niin seurallinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 08:40

Jos olet pahasti allerginen joudut luopumaan lemmikistäsi.
www.allergia.com/index.phtml?s=92

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 11:11

jos olet kissa allerginen niin haki itsellesi karvaton kissa. minun työlläni on tampereella niitä kaksi. koska ei voi otaa muuita koti eläimiä astman ja allergian vuoksi. nämä kissat ovat kyllä harvinaisia suomessa niitä jotain 10 kissaa koko suomessa. ne ovat aivan nakuja. vähän hassun näköisiä kun käyn kylässä niin toinen kissa tulee syliini. on vähän hankala silittää kun ei ole karvoja. ne on itämaisia kissoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 13:56

Allergiatestissä nuo ylitarkan mainitsevien eläinten hilse ym. aiheuttaa allergisen reaktion hengityselimiin sekä silmiin. Samoin jotkuu heinäkasvit. Karvoilla ei ole mitään tekemistä sillä esim. Samojedilaista koiraa siedän paremmin kuin montaa erittäin lyhytkarvaista. Kissoja meillä oli lapsena ja nytkin toi pirskatti on ollut monia vuosia.Tykkää illalla olla sylissä eikä minulla mitään oiteita. Lääkärille mainitsin että olisikohan siedätyshoitoa johon hän vastasi että paljon mahdollista.