mistä ja miten saa edullisemman keittö remontin tehtyä?

meillä on keittö jo siinä kunnossa et pitäs ruveta tekemään jotain yli 20 v asuttu ei ole keittöremonttia saatu aikaiseksi vielä. toivon et tulis päivä jollon sen sais tehtyä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2009 - 13:53

Kannattaa kilpailuttaa, meillä tehtiin keittiöremontti 4 vuotta aikaa , rungot oli hyvät ja siistit, osa alueesta vaihdettiin kaapeista laatikoiksi alhaalta sekä avohyllyjä ovelliseksi ja leikkuulautojen tila laatikoksi, meillä on apupöytätilaa 4,5 metriä. Piirsimme ruutupaperille kaavion ja kävimme monessa liikkeessä ja pyysimme tarjouksen , materiaali , malli, kahvat aivan samat, eroja toimitusajoissa, mutta hinta oli suurin asia ,päädyimme Itäharjun k-rautaan 700€ halvemmalla kuin nämä ns. keittiöjätit ym.Ainoastaan työpöydän kansi tuli 2 pvä jälkeen.

Lisätty: 12.03.2009 - 14:02

Kannatta muuten vaihtaa ne alakaapit isoiksi vetolaatikoiksi, ennen minäkin olin puoliksi kaapissa kun se mitä hain oli siellä perällä, nyt vedän vaan kahvasta ja siinä se on mitä hain.

Kysyjän kommentti

Hyvä vastaus sinulla ja sain myös hyviä vinkkejä.KIITOS SINULLE OIKEIN PALJON:

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.03.2009 - 13:40

kannattaa ihan käydä vertailutamassa niitä eri keittiö firmoissa, kuten k-rauta ym jotka myyvät keittiöitä, ikeassakin oli kivan näköisiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 13:43

Kaikista edullisinta on kuule tarttua ite toimeen:) ja kokemuksesta voin sanoa, jotta onnistuu se naiseltakin kun on tahtoa. Ja saa semmosta jälkee kun itte tahtoo. Bauhaussista hain tarvikkeita, Aika edullisesti sain mielestäni:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 13:45

Kysy joltain pieneltä firmalta niiltä useinmiten saa edullisimpaan hintaan. Niillä jo lähtöhintakin on halvempi kun isoilla ja nimekkäimmillä. Varmasti saa heiltä yhtä hyvää työtä jos ei jopa parempaa. Eipä tarvivtse maksaa pelkästä nimestä ylimääräistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 13:56

Keittiöremontin kustannuksiin vaikuttaa ennen kaikkea se, mitä keittiöön valitaan. Uudenaikainen keittiö on parhaimmillaan toimivuuden unelma - mutta toimivuus myös maksaa.

- Laita marketin seinälle ilmoitus, varmaan joku ammattimies iltapuhteina oman työnsä ohella tekee
edullisesti.
- Jo vaikkapa kaapistojen ovien uusiminen antaa uutta ilmettä.
- Pyydä tarjouksia paikallisilta yrittäjiltä.

Täällä kertomus opiksi heille jotka suunnittelevat keittiöremonttia, löysin netistä :
koti.welho.com/ssydanma/Remo...index.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 16:42

Mä otin tarjouksia muutamilta,jopa ihan pikkufirmoilta ja pikkufirma voitti tässä tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 17:57

Kilpailuttamaninen ja tarkka etukäteissuunniitelu (mieti tarkkaan mitä oikeasti tarvitset/haluat) ettei turhia tärväänny 'eiku-päätöksii' .

Nyt sitten vielä kannattaa muistaa että tarkistaa että firma/tekijä jonka valitset on kelvollinen, jotta saat remeontista verotuksessa kotitalousvähennyksen, se on tosi huomattava etu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 23:41

Itte tein syssymmällä; ei ihan susi; soittele...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2009 - 09:00

Halpa keittiöihin ei kannata aikaansa tuhlata (Ikea, Netto-keittiöt, Keittiöjätti yms...)
Laatu ja toimivuus maksaa enemmän, mutta keittiö on paikka mihin kannattaa panostaa.
Itse otin pienemmästä kalustefirmasta keittiön ja sain juuri sen mitä halusin. Hintakin jäi halvemmaksi kuin muilla ns.laatukeittiöillä, tuossa osoite jos haluat katsoa ekr.fi .