mitä napsulaiset odotatte tulevalta kesältä?

minä itse odotan aurinkoisia päiviä ja lämpöä. ja et pääsis uimaan ja rannalle. ja sais matot pestyä. viime kesänä jäi matot pesemättä, kun oli huonoja ilmoja.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2009 - 18:36

Muutto ihmisten ilmoille ja pari ulkomaan reissua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.03.2009 - 13:26

rakkautta ja aurinkoa ja rantailimoja ja sulaa ystävyyttä , elämän riemua hengissä pysmistä, terveenä saapastellen, suot kolute, pyörällä polokien ja tuulta vastaan tapellen:) aah tätä eloa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 13:27

Sopivan lämmintä saisi olla ja sateet mieluimmin öisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 13:29

Kaikkia ihania juhlia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 13:29

aidan maalaamista, monta mentriä, terassin öljyämistä, puutarhakalusteiden öljyämistä, mattojen mäntysuovan tuoksua, lammen lämpenemistä, että pääsen saunasta uimaan ja muutenkin uimaan, merelle paatilla, aamiaiset, päivälliset kesäkeittiöön kokkaamaan, ystäviä kanssani näistä nauttimaan..ja tuoreita kukia omasta puutarhasta aina maljakkoon..syksyn satoa, omenat, mansikat, marjat ym säilöön..sienimetsään..matkailuautolla suomea kiertelemään ja valasrannalle tansimaan..kunnon rantalavalle..muutamia kesä hommia mainitakseni..ja ne lukemattomat kesäjuhlat joita jo allakassa..eipä tule kesä pitkäksi..eiiii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 13:38

Lomaa, rentoutumista, hiukan lämpimämpää kuin oli viime kesä Suomessa.
Lomamatkoja. Sukulaisia tulossa Suomeen jossain vaiheessa, heidän emännöimistään.
Toivon mukaan välttämätön asu ei olisi kovin usein kumisaappaat, sadetakki ja sydväst.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 13:42

Odotan lämmintä ja aurinkoista kesää. Toukokuista Madeiran matkaa ja sen jälkeen puutarhan mönkimishetkiä. Ihanaa päästä istuttamaan kukkasia ja suunnittelemaan millaiselta piha näyttää tänä vuonna. Odotan mukavia mökkihetkiä järven rannalla, pieniä kesävirkistysreissuja lähikaupunkeihin ja ystävien tapaamista. kesään kuuluu myös ehdottomasti pyöräretket kumppanin kanssa. Odotan kivaa kesämieltä ja mukavia fiiliksiä...viime kesä oli vähän sateisen surullinen.

Lisätty: 12.03.2009 - 15:33

Vilma-kissa täällä oottelee sulhasta ja sit kevätvauvoja, kun niitä ois niin ihanaa hoivailla koko kesä, miauuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 14:36

toivoisin ettei sataisi joka päivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 14:56

ihanaa lomaa toivottavasti tulevan poikaystävän kanssa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 16:35

Odotan kaunista ja lämmintä kesää. Sellainen kurja odotus,kun on laitettava salaojat,eli piha myllätään hurjaan kuntoon.Ei kivaa ja maksaa aika paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.03.2009 - 16:39

Lämmintä kesää ja luonnossa liikkumista odotan kaikkein eniten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 17:33

Kauniita, lämpöisiä ilmoja ja muutenkin suotuisia säitä. Onnistuneita retkiä lähelle ja kauas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 19:25

Senverran kunlöytyis poutasäitä että sais ton aidan lahonneet alalaudat uusittua ja koko karsinan maalattua, muuten sitten elellään lepposasti tulevia säitä mukaillen ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 19:50

Ruislinnun laulu korvissani,
tähkäpäiden päällä täysi kuu;
kesä-yön on onni omanani,
kaskisavuun laaksot verhouu.
En ma iloitse, en sure, huokaa;
mutta metsän tummuus mulle tuokaa,
puunto pilven, johon päivä hukkuu,
siinto vaaran tuulisen, mi nukkuu,
tuoksut vanamon ja varjot veen;
niistä sydämeni laulun teen.

Lähteet:
Eino Leino/Lennun kesäunelma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 01:20

Kun kesä tulee, haluan ensin levätä. Sitten voisi alkaa sosiaaliseksi ja nähdä kaikki kaverit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 09:11

Sitää samaa,kun kaikki muutkin, lämmintä ja auringoa,sateita tasaisesti,luonnon marjoja, vähän myöhemmin sieniä,kaikkea ihanaa,ja vähemmän kipuja,kun nyt on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 14:30

Riparia,sillä olen siellä isosena,lämmintä ja lojumista järven rannalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 22:07

Oikeeta lomaa, ensimmäistä vuosikausiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 19:10

Täysin erilaista säiden suhteen, kuin viime kesä, öök, kun se oli huono.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 00:31

Sinivuokkoja ,ja aurinkoisia päiviä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2009 - 09:54

hyä napsu laiset tuli hyviä vastauksia kysymyykseeni ja KIITOS NIISTÄ.