Tiedätkö mikä on kelperin tauti,minua se vaivaa aina silloin tällöin.

Tätä tautia ei löydy lääkärin krjoista ja on hoidettavissa ihan kotikonstein,enkä ole kuullut ikinä kenenkään tähän kuolleen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2009 - 08:32

Olisikohan se sama vitsaus jota sanotaan nimellä " jalaanpäällystätauti " Eteläpohjanmaalla.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.03.2009 - 08:45

taitaa olla "lorvikatarri" eli laiskuus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 08:52

Silmän tauteihin / vaivoihin ainakin historiassa Kepler liittyy, en kylläkään muista törmänneeni missään tarkemmin tähän tautiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 08:53

Haeskelin tautia ei oikeata diaknoosia löytynyt.Olisiko korvien väli tauti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 10:18

Minullakin tuo sairaus varmaan on ,vikaa kun on jalassa,laiska,silmät puolisokeita,ja korvien välissä vikaa kun on tyhjää täynnä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 10:29

minulla ei onneksi tuon nimistä tautia, vaikka näitä jo onkin monen moisia, mutta lorvikatari on hyvin yleinen tauti minulle ja iskee heti , kun pitäis alkaa kotitöitä tekemään...tai jotain muuta epämieluisaa askaretta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.03.2009 - 10:47

Samaa asiaa tarkoittanee kuin laiskamato, lorvikatarri ja monet muut synonyymit kyseiselle taudille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 11:06

Taitaa olla "laiskuustauti". Onneksi ei ole koskaan ollut sellaista, lorvikatari on sen toinen nimi, sen tunnen paremmin (siis nimityksen!).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 14:44

veikkaisin lorvikataria

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 01:32

Lorvikatarria miekii eppäilen.