Oletko tehnyt itse naamiota mitkä myös kuorivat ihoa,en tarkoita nyt näitä kaupasta ostettuja aineita,jos niin,mikä oli tulos.

Avainsanat: kasvo naamio

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2009 - 23:42

tein kuorinnan tomaattimurskasta, kauraryyneistä ja sokerista! tulos oli ihana, pehmee iho!!

Kysyjän kommentti

Paras vastus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2009 - 21:57

en ole vielä tehnyt mutta suunnitteilla on.. kerron sit heti :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 22:05

Savi tai turve kuorii kevyesti hieroen ja poistaa turvotuksia. Savi kuivattaa ihoa hieman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 22:56

Tämä on muisto äidistäni. Pullanleivontapäivinä ei voinut olla nauramatta äidille. Voideltuaan pullat uuniin laitettaviksi kananmunaa yleensä jäi kupinpohjalle. Tarkkana tyttönä äiti voiteli sillä kasvonsa ja kaulansa. Kananmuna kuivui hänen kasvoillensa ja kiristi ihoa. Silloin äidille ei saanut puhua eikä hän olisi vastannutkaan, naamio olisi särkynyt.

Voipi tuossa naamiossa olla ituakin. Esim. jotkut pesevät hiuksensa kananmunan keltuaisella ja heidän hiuksensa ovat kovin kiiltävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 07:06

itse olen käyttänyt kokovartalossa hunajaa, kun jää noita purkinpohjia, niin niitä sivelen keholle ja siten saunanlämpöön......suihkuun ja voin sanoa että iho on kuin vauvan peppu, niin pehmeä..ja tulee hunajapurkit tarkkaan käytetyksi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 10:38

Ostan kaiken kaupasta, ei ole "farmaseutin" koulutusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:39

Joskus kuorin ihoni itsetehdyllä mössöllä, netistä nappasin ohjeen, ainakin hunajaa ja sokeria siinä oli. Sen muistan että lopputulos oli hyvä!