Tekeekö teidän teini-ikäiset kiltisti läksyt aina heti koulusta tulon jälkeen vai joutuuko patistelemaan paljonkin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2009 - 20:48

en normaalisti ikinä tehnyt.. enkä vieläkään :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2009 - 21:03

En tehnyt aikoinani itse eivätkä kyl lapsetkaan tee. Eihän niit läksyjä näet ikinä ole!!! Ei pakottaminen kauas kanna, tuloo vain epäsopua. Jos sais nuoren tajuamaan oman vastuullisuuden asioista. Sitä nyt en osaa äkkiseltään sanoa miten. Jokainen tuntee lapsensa parhaiten, mitkä keinot purevat parhaiten. Kait.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 22:01

ei todellakaan tee:) mutta en myöskään patistele, minusta se on heidän hommansa ja hoitavat sen sitten kun hoitavat. Läksyt ei kuulu minun toimenkuvaani:) minä teen omat työni ja he omansa... vastuullisuu on opittava jo nuorena

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 00:13

Joutuu patistelemaan, mutta lopulta vastahakoisesti alkaa tekemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 04:55

Minun lapseni kun olivat siinä iässä , kun läksyistä kyselin niin ei kuulemma tullut mitään tai oli sijainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 08:59

Ei ole enää teini-ikäistä kotona, mutta aikoinaan ei tarvinnut hoputtaa läksyjen pariin, hoiti asiat ihan mieluusti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 09:07

Tekivät aikanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 22:52

Siitä on jo niin paljon aikaa, että on varmaan muistot kultaantuneet, mut yks omituinen kyllä oli, se teki läksyt aina salaa, teeskenteli ettei viitsi ja kuitenkin kuhki yökaudet vintillä pänttäämässä (niin luulen kun pärjäs parhaiten) eli kukin tyylillään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 01:18

Tuntemani teinit ei tee heti läksyjä.