Onko kaikkia toistaiseksi kuolleita ihmisiä yhteenlaskettuna enemmän vai vähemmän kun nyt eläviä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2009 - 17:58

Laajimmin hyväksytyn teorian mukaan nykyihmiset kehittyivät Afrikan savanneilla noin 200 000–250 000 vuotta sitten syrjäyttäen Homo erectus -lajin.[7] Ihmiset valloittivat Euraasian ja Oseanian noin 40 000 vuotta sitten ja viimeisimpänä Amerikan 20 000 vuotta sitten. Nykyihminen säilyi nykypäivään saakka muiden kuollessa sukupuuttoon.

Ihmispopulaatio on viimeisenä kahtena vuosisatana kasvanut miljardista yli kuuteen miljardiin henkeen.

_______

Jo tuon tiedon (joka lienee aika oikea) perusteella voi päätellä että niitä kuolleita täytyy olla aika paljon enemmän

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.03.2009 - 17:43

Pelkkä arvaus, mutta sanoisin että kuolleita on enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 17:52

Nyt ei sytytä mitä tarkoittaa toistaiseksi kuolleita?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 18:09

minäkin arvaan ja ite ajattelin, että kyl nuot kulleet nyt vei voiton...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 18:22

Kuolleit täl hetkel mielestäin maailmas enemmän kuin nykyään eläviä, vai mite se ny oli:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 19:48

olen nä'hnyt tuosta hiljettain jonkinlaisen kaavion.. kun ottaa huomioon, että näin paljoa ei ole aiemmin ollut ihmisä maan päällä kuin nyt:) väkimäärä kasvanut rajahtäen.. ja kahdesta on lähdetty. vois olla aika fifti fifti.. en muista mitä siin lakselmassa oli. Tai voi ola niinkin, että nyt elää enemmän väkee kun koskaan on ollut ja kuollut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 20:58

kuolleita on varmasti enemmän mutta itsekin pohdin mitä tarkoittaa toistaiseksi kuollut??