Onko joku menossa Il Divon konserttiin ensi viikon keskiviikkona? Mieheni oli ostanut eilen liput ja tosi hyvältä paikalta.

Firmat jättäneet lunastamatta varaamiaan lippuja... onneksi.

Lisätty: 11.03.2009 - 09:36

Alun alkaen oli ajatuksissa mennä kuulemaan poikia mutta kahden lipun ostaminen kovin paljon ennakkoon ei ollut hyvä ajatus. Ajattelimme että ehkä joku firma tarjoaa tai sitten niitä vaan ilmaantuu myyntiin. ja niin kävi... saa nähdä kuinka "vanha sydämeni" kestää....

Lisätty: 11.03.2009 - 10:28

Pidämme molemmat heidän musiikistaan, ei ulkonäön perusteella (eikä ainakaan takamuksen...sorry sivistymätön ilmaisu) mennä vaan siis muuten. Priest on myös ok, eipä taida tänne maailmankolkkaan tulla koskaan...

Lisätty: 11.03.2009 - 10:45

Hartwall Arena mielestäni konserttipaikkana päihittää Espoo Arena joka on "pellolla korvessa". Sinne ei ikinä, Helmut Lottin konsertissa oltiin siellä kerran, ikävä koemus se miljöö, konsertti oli upea.
Isot hallit eivät niin kovin viihtyisiä ole mitkään mutta tunnetut kokoonpanot vaativat ison tilan jotta tilaisuus kannattaa. Paikka on aika lähellä kotiamme eli sekin on etu.

Lisätty: 19.03.2009 - 13:14

Konsertti oli upea! 2. rivillä ihan keskellä oli erinomaiset paikat. Taitavia kavereita, erilaisia persoonallisuuksia, 10 pistettä!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2009 - 09:33

nyt on tämä emo ihaan vihreenääää, kateudesta......nauttikaapa koko olemuksellane...snif ois tahtonut mukkaan...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2009 - 09:39

epistä!! en oo menossa mut haluaisin kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 09:47

Matka on vähän pitkä , olen cd:ltä heitä paljon kuunnellut, täytyy tyytyä perjantaiseen hyväntekeväisyys konserttiin täällä Mikaelin kirkossa ,Joel Hallikainen ym. laulavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 10:26

Kyllähän niitä tiukkapeppuja kuuntelisi. Saisi silmänruokaa samalla. Jos tarjolla olisi kypsemmistä herrashenkilöistä koostuva The Priests yhtye minäkin voisin raahautua Helsinkiin asti. Ihan musiikillisistakin syistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 10:32

Varmaan hyvä konsertti, toivottavasti nautit.

(Harwall Areena on vaan niin surkea konserttipaikka, muutamien harmittavien kokemusten jälkeen olen päättänyt olla enää menemättä)

www.livenation.fi/event/getE...Id/339185/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.03.2009 - 10:49

Menisin jos pääsisin, mutta täytyy tyytyä vähäosaisen konserttiin, eli radio auki, ja sieltä sitten tulee mitä tulee. Priestit on hyviä myös. Katsoin telkkarista vähän aikaa sitten heistä tehdyn ohjelman. Ehkä joskus pääsen vielä, jos tänne korpeen eksyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 10:51

Kyllä menisin matka on vaan turhan pitkä,olen heidän ihailijansa,sain mieheltäni lahjaksi heidän cd levyn.Nauttikaa minunkin puolesta.