Kokemuksia käpytikoista?Pari tikkaa on alkanut koputella seiniin,mitähän löytävät sieltä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2009 - 12:06

Millä käpytikka kävi just luumupuussa olevaa talipötköö syömässä, hiukka huvitti. Yllä varmaan ihka oikeit vastauksii, jot jotain elävää sieltä kaivelee tuo. Joskus tuo meitin pihan käpytikka on myös nakutellut sitä samaista luumupuuta tukemassa olevaa aidanseivästä, kaipa sinnekin sit joku pikku ötökkä pesiytynyt, ja käpytikka sen mekkalan sielt sisäst kuule...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2009 - 09:34

ne yrittää kaivella jotain ötököitä ruokapöytäänsä...tai nokkaansa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 09:49

puun sisällä eläviä toukkia etsivät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 09:57

Seinät varmaan puuta,etsivät puun rakosista toukkia ja kaikenmaaliman ötöitä ,jotka menneet talvehtimaan sinne rakoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 10:35

Kohta alkaa ne tikkojen reviiripäristyksetkin, se sitten on hauskaa kuunnelltavaa kun hakkaavat vaikka peltikattoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.03.2009 - 10:45

Varo vaan, ettei ala huoneistossasi käymään läpiveto, kun tekevät reikiä seiniisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 11:05

Niinhän ne naputtelevat talvehtivia ötököitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 11:49

Ötököitä etsiivät,mutta ei se varmasti naurata,jos rikkoovat seinän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 12:21

on kyllä niitä näkyy sähköpylväiden päällä naputtelemassa. ja lahoissa puissa täällä päin jä msänkoskea ainakin missä asutaan. mukava hakkaus kuuluu ulkona kun hakaavat nokallansa.puuseiniin ne voi myös nokkaansa hakata jos vaikka toukkia löytyis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 12:34

Ilmoittavat tuolla raivopäisellä hakkaamisella myös reviiriään...
Peltinen postilaatikko on lommoilla, samoin kattopelti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 17:14

Joka kevät yrittää meidänkin talon kaataa, mutta eipä ole saanut kait kuin pienen kolon ja sieltä jonkun toukan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 17:28

Kuuntelin juuri eilen parvekkeella kun taas tikat yrittävät sähkötolpista löytää jotain syötävää. Eivät ole tänäkään vuonna viisaampia ;)