Mikä on se vista,ihmiset puhuu siitä ,en tiedä siitä mitään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2009 - 07:29

Microsoft Windows Vista on merkittävin käyttöjärjestelmäpäivitys sitten Windows 95:n niin koti- kuin yrityskäytössäkin.

Windows Vista on toistaiseksi uusimman Microsoft Windows -julkaisun nimi. Se on osa graafisten käyttöjärjestelmien sarjaa, joita käytetään henkilökohtaisissa tietokoneissa, joihin lukeutuvat koti- ja yritystyöpöytäkoneet, kannettavat tietokoneet sekä multimediatietokoneet.
Windows Vista Starter
Windows Vista Home Basic
Windows Vista Home Premium
Windows Vista Business
Windows Vista Ultimate
fi.wikipedia.org/wiki/Windows_Vista

Lisätty: 11.03.2009 - 07:32

Windows 7 (tunnettu aiemmin koodinimillä Blackcomb ja Vienna) on Microsoftin Windows Vista -käyttöjärjestelmän suunniteltu seuraaja. Sen arvioitu julkaisuajankohta on vuonna 2010 tai vuoden 2009 loppupuoli. Windows 7 Beta 1 julkaistiin 7. tammikuuta 2009. [1][2]

Lisätty: 11.03.2009 - 08:24

www.microsoft.com/finland/wi...fault.mspx

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2009 - 08:05

se on järjestelmä tietokoneessa vähän niinku windows xp?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 08:05

Siinä palisanteri valaisi tuon vista jutun varsin perusteellisesti,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 08:21

- ennen oli se vanha Vihtahousu, nyt meitä riivaa Vistahosu -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 09:25

hastalavista... ainoo mikä tuli sanasta mieleen :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 09:48

paimiossa on ylä vista ja mäen alla on ala vista, minkä tien kummankin puolin on kauppoja ja yrityksiä, eli kaupungin pääkatu..on siinä, sen on noin puolessatunnissa kävellyt päästä päähän, jos ei poikkea shoppailemaan , mutta kannattaa sekin poiketa niihin kauppoihin kun kaupat ovat aivan ihania pieniä ja saa hyvää henkilökohtaista palvelua...(oho tuli mainos tähän väliin...heh....)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 09:53

vista tietokoneen käyttöjäjestelmä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.03.2009 - 10:37

Vista on käyttöjärjestelmä. Kuten ennen oli, windows 95, windows 98, windows XP pro. Ja olihan niitä muitakin 2000-luvun alkupuolella. Itselläni on tuo windows XP pro.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 11:38

Siinähä onkin tullut jo monenlaista vastausta. Mutta sanon kerran vielä, että on käyttöjärjestelmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 19:28

Mikrosoftin viimeisin käyttöjärjestelmä, seuraajaa jo puuhataan täyttä vauhtia