onko kukaan ollut kaukosuhteessa?

että toinen on erimaalainen ja asuu eri maassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2009 - 09:59

koko ajan ja myöskin tulevaisuudessa

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 21:34

Noh joskun nuoren ja nättin, mutta ei se kauaa kestän, kun matkat pitkät ja ei muuteskaan toiminut, mutta kiva poika oli ja on kylläkin vieläkin kait....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 21:48

En ole ollut ulkomaalaisen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2009 - 22:45

Epäilen vähän, että sinulla on jotain vispilänkauppaa USA:n ? 9791
Toivotan onnea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 22:55

Määriteltävä ensin "suhde". Ennen kulki kirjeet, nyt sähköjutut ... kyllä kai tavatakin täytyisi. Vuonna viis kirjoittelin Hildesheimiin eräälle Gertrudille. Muuan kesä sitten puhalsin siitä ohi bahnia tuhatta ja sataa ... tosi etäsuhde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 23:19

En itse mutta kaverilla oli hollantilainen miesystävä joka myös asui siellä.
Saattaa olla vieläkin en ole kuullut hänestä sen koommin kun muutin tampereelta pois. Voi toisin olla että on muuttanut äijän perässä hollantiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 02:42

Juu, vähän turhan kaukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 06:06

Kyllä vaan 4 päivää vko. puolisoni on komennus mies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 08:48

Untahan on nähty, mutta siinä ne kaukojutut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 08:53

Ei ole, lähisuhteita on ollut ihan riittämiin. Toki nuorena jotain sentapaista on ollut eli opiskeluaikana mutta ne tietysti loppuvat aikanaan välimatkasta johtuen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 09:15

eipä ole kokemusta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 10:49

Nuoruudessani minun kaukosuhteeni asui 100 km päässä. Siinä oli jo riittävä matka ikävään ja kaipaukseen. Nyt samaisen kaukosuhteen kanssa on oltu läheisessä suhteessa kymmeniä vuosia. eikä ole ollut ikävä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 12:32

No kyllä tätä kauko suhdetta on ollut nykyäänkin kun vaimoni on kotona ja minä täällä ja meillä on eri kansalaisuus.
Kait tätä jatkuu ainakin kesään saakka ja sitten ei taas tiedä mitä tuleman pitää, aika näyttää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 17:25

On ollut kaukosuhteita, mutta ei niistä pysyvää tullut kenestäkään. Niin no, yksi kesti kyllä 3 vuotta ja aviossakin ehdittiin olla. Hyviä kokemuksia ja muistoja jäi paljon.