seuraavatko napsulaiset formuloita?

hamilton on paras!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 20:54

Ilman muuta seurataan!!!
Sehän alkaa taas pian ja varmasti tulee paljon kivoja kisoja katsottavaksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 20:45

tulee kattotux, kun tuo isäntä ajaa soffal niin perusteellisesti, mutta itse aina nukahdan siihen moottorin ääneen...niinja paras KOVALAINEN..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 20:46

Aika vähän nykyään.
Liikaa välineurheilua - auto ja raha ratkaisee kuskia enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 20:49

maku meni pari vuotta sitten, sen koommin en ole vaivautunt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 20:59

Kaikkea moottoriurheilua on tullut seurattua enemmin tai vähemmin aktiivisesti. Moottoriurheilusta autourheilulajit ovat olleet suosikkejani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 21:10

En mitenkään innostuneesti,mutta jos isäntä katsoo niin seuraan minäkin,Kovalaisesta tykkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 21:19

Eipä ole tullut seurattua enää pitkiin aikoihin. Mielestäni kaupallisuudellakin on rajansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2009 - 21:33

Kun muuttuivat maksullisille kanaville lopetin katsomisen. Eikä ole mitään mieltä katsoa illalla jotakin koostetta, kun tulokset on julkaistu jo monessa paikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 02:44

Joskus vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 08:50

Ei kiinnosta,päin vastoin,turhaa saastuttamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 08:50

Räikköstä vielä piti nähdä, mutta eipä sen jälkeen ole jaksanut innostaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 09:11

pakon eessä kun aviomies niit vahtaa nenä kii ja voluumit täysil..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 10:00

minä ainakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 13:03

en katso. en kestä katsoa kun autot kiertää sitä rataa ja kauhea selostus päällä. ei kiitos minulle niitä katsottavaksi. mut mieheni sehän katsoo. mä meen sillon pois huoneesta.