kuinkahan kallista on syöminen ja juominen kohteessa

Avainsanat: porto das dunas brasilia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2009 - 20:23

porto das dunas on melko pieni paikka ja ruoka onkin parhainta ihan siinä porto das dunaksen hotellin alueella.,Aquavillessa. siinä toimii ns "kilo" ravintola..tai ainakin oli silloin kun me oltiin siellä (v.2005), eli saat lastata lautaselle mielin määrin ruokaa ja se punnitaan ja maksat siis siitä kilo hinnan ja se oli n. 4-5 euroa. samasta paikasta saa myös ihan normi listalla olevia ruoka annoksia,hinnat 5-8 euroa ruoka annoksesta riippuen, onko pihviä vai purilaista. ranta ravintolassa halvimmillaan sai masun täyteen vain 3:lla eurolla. ISO olut maksoi n.1,5euroa. matkatoimisto suositteli hotellin lähellä olevaa pitsa paikkaa, mutta meille oli suuri pettymys, ei ollu hinta-laatu suhde yhtään kohdallaan, pitsan hinta oli n.5euroa. hinnathan on varmasti tuosta meidän ajoilta nousseet, mutta kaikenkaikkiaan todella hyvää ruokaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 20:37

Brasiliassa ravintoloiden hintataso on yleisesti suhteellisen edullinen ja annokset useimmissa paikoissa huomattavan suuria. Usein annos onkin tarkoitettu vähintään kahdelle, Brasiliassa ei näet koskaan syödä yksin! Paikalliset oluet ovat halpoja mutta hyviä ja nekin verrattain miedon makuisia.
www.mtv3.fi/matkailu/ulkomaa...6?Brasilia