Olet palatsin pyhäinjäännösten paviljongissa ja katselet Muhammedin partakarvaa, jalanjälkeä ja osia Kaaban ovista. Missä olet?

Lisätty: 10.03.2009 - 19:50

Oikeaa vastausta odotellaan...

Lisätty: 11.03.2009 - 15:02

Topkapin palatsihan se on, Turkissa.

Avainsanat: sulttaani palatsi kahden mantereen metropoli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 20:57

Istanbulissa säilytetään ainakin Muhammedin partakarvaa Ottomaanien palatsissa.
Turkki on kahdella mantereella.
www.turizm.net/cities/istanb...laces.html

video.aol.com/video-detail/a.../795958352

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 14:50

Jos miulle sellasta sattuisi,että noita näkisin, olisin varmasti unimaailmassa omassa sängyssäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2009 - 14:55

Jossain menneiden vuosituhansien (nykyisen historian) elämän pyörteissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 15:04

Jossakin kaukana moskeijassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 15:06

Tunisia
Kairouan
"Kummallisin näistä zaweista on omistettu Sidi Sahibille ( "parturin moskeija" ). Sidi Sahib tarkoittaa kumppania. Sidi Sahib oli profeetta Muhammedin seuralainen ja hänen hautansa on täällä. Kerrotaan Sidi Sahibin oli säästäneen kolme profeetta Muhammedin partakarvaa pyhäinjäännöksenä."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 15:07

voisihan se olla vaikka jerusalem

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 16:24

palatsin pyhäinjäännösten paviljongissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 19:00

Jerusalemin vanhassakaupungissa temppelivuorella moskeijassa, jossa Muhamedin partakarvoja säilytetään.