miten pääsisin finnairille lentäjäksi?

Lisätty: 10.03.2009 - 14:14

olen 12-vuotias ja unelmoin siitä ammatista ja haluaisin tietää mitkä on työn edellytykset ja mikä on palkka.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 14:25

Lue tuolta lisää ja soita kun täytät 18 vuotta.

Lähteet:
www.finnairgroup.com/koulutu...index.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 15:06

Finnair ilmoittaa lehdessä silloin tällöin uusista alkavista kursseista.Hae niihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 16:25

opiskelet lentäjäksi ja haet sinne töihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 17:46

Liikennelentäjä on liikennelentokoneen ohjaaja. Lentäjä aloittaa uransa perämiehenä, jonka tehtävänä on avustaa kapteenia ja toimia omalla vuorollaan myös koneen ohjaajana. Saatuaan riittävästi kokemusta perämies voi hakeutua kapteeniksi. Kapteeni on koneen päällikkö, joka vastaa koneesta, sen miehistöstä, matkustajista ja mukana kuljetettavasta rahdista. Ohjaamossa on aina vähintään kaksi lentäjää.

www.mol.fi/avo/ammatit/52110.htm

www.opintoluotsi.fi/fi-FI/ko...e6b1b25b7a

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 20:43

Yritä hakeutua jo kutsunnoissa vaikka Lapin Lennostoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 09:03

Kannattaa palata asiaan sitten kun olet täysi-ikäinen.