Onko Himos maineensa veroinen? Kokemuksia palvelusta ja rinteistä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 16:23

Kyllä himos on yksi parhainmpia täällä "etelässä". Rinteitä (21kpl) riittää hyvin jopa parille päivälle. Ite tykkäsin pohjoisrinteiden tarjonnasta (tuolihissi + "mukavat" mäet). Himoksen pisin rinne oli pikkasen alta kilometrin ja keskimäärin noin 700 metrii/mäki niin alottelijoille kun mustan rinteen laskijoille. Palvelut ok hintataso sama kun muissakin eli no kalliimpaa kuin normi kuppilassa...
Jos etsit toista suht lähellä (etelässä) olevaa keskusta niin messilä tarjoaa myös hyvät rinteet. Tahko on myös kova paikka mutta sinne on taas jo vähän pidempi matka. Messilä,HimosTahko on hyviä kaikki...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 12:58

luulen kyllä et on. mutta minulla itsellä ei ole kokemusta niistä palveluista ja rinteistä kun en käy laskettelemassa. enkä harrasta sellaista. mutta olen kuullut et olis ihan hyvät palvelut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 13:12

olin jouluna siellä, mutta en lasketellut, kyllä muu sakki kehui että hyvät oli rinteet ja joskus olen ollut laskettelemassa ja oli silloinkin hyvät rinteet..ei nyt tosin niin pitkiä kuin lapintunturit, mutta ihan hyvät, kun täällä ovat etelässä, että ei niin kaukanakaan esim. helsingistä tai turusta...hyvää palvelua saatiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 13:24

oli se kiva paikka sillon ku siellä viimeksi olin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 15:08

Kyllä ihmiset sitä kovasti kehuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 18:44

Muuten ehkä kyllä, mutta lumilautailijoille ei välttämättä, esim.Talmassa on paremmat rinteet lumilautailijoille ja rinteet hoidettu hyvin ja joka päivä. Pienen korkeuseron takia aikaa ei kulu hissillä surffailuun/et jäädy/kylmety hissimatkan aikana. Mutta, jos muuta laskettelua tarkoitat, Himoksella parempi palvelu ja rinteitä paljon enemmän (21) ja ovat pidempiä.

Lähteet:
Vanhimman poikani kokemukset