nähtävyydet

Avainsanat: madeira portugali

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 12:13

luonto sinänsä on aika ainutlaatuinen, erityisesti voi mainita : Cabo Girão on tunnettu sen merikalliosta; toiseksi korkein maailmassa 589 metrillä. Se on suosittu tähystyspaikka loistavilla panoraama näköaloilla. Täältä voitte löytää Our Lady of Fàtiman kappelin, rakennettu 1931 ja yksi tärkeimmistä pyhiinvaelluspaikoista saarella.

www.madeira-live.com/fi/cabo...girao.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 12:15

mua kiinnostais nähä niitä kukkia/kasveja joita ei kasva missään muualla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 16:13

Menossa Madeiralle toukokuun alussa ja tarkoitus kuvata kukkia ja kasveja niin maar kauhiasti. Luonto lienee se paras nähtävyys siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 17:15

Funchalissa on kasvitieteellinen puutarha, jossa on muutakin kuin banaaneja sellaiselle, joka haluaa tietoa kasveista.

Levadavaelluksella kävelin monen banaaniviljelmän halki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.03.2009 - 10:45

Tulin juuri maanantaina Funchalista, aivan ihana oaikka. Kukkaloisto aluillaan-siellä on kevät reilun kuukauden myöhässä. Kannattaa tutustua levadoihin, aivan mainito maisemat sekä ympäri kaupunkia olevat kukka ryhmät. Kasvitieteellinen puutarha ja orgideapuisto ihania kohteita kauniista kukista ja kasveista pitävälle. Oli rentouttava loma niin mielelle kuin silmille :-)