oletteko koskaan käyneet psykologilla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 11:16

joo olen käynyt joskus. kun tarvitsin apua masennukseen ja sain.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 07:52

En hoitomielessä, mutta muutaman kerran arvioitavana (työnhakutilanteet ja jatko-opintopaikka), mielenkiintoinwen kokemus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 08:04

Olen käynyt, kun hajin kouluun niin siihen kuulu psykologin haastattelu. : ) jännä paikka kun se kyseli mitä ihmeellisimpiä asioita : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 08:20

En hoitomielessä mutta psykologin testeissä toki työnhakutilanteisiin liittyen. Muutama koko päivän testaustilanne on kokemuksena.

Lisätty: 10.03.2009 - 09:17

Yksi unohtui eli SPR:n vapaaehtoistoimintaan hakessani oli psykologin haastattelu "kauan sitten".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 08:33

Hakiessani sos.- ja terveysalan kouluun olin psykologin haastattelussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 08:34

Olis varmaan pitäny. Kerran jollakin kuntoilukurssilla oli ryhmäistunto... hmmmm.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 09:06

AIDS-tukikeskuksen " kuolemanleirillä " kesällä 1993 oli myös omaisille varattu 1 aika psykologin vastaanotolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 09:14

Työhaastatteluihin liittyviä testauksia, eräisiin erityistehtäviin soveltuvuus on testattu ja kerran kriisryhmän ryhäterapiassa

pääosin positiivisia kokemuksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 09:31

Testattu on ja Rorsachin mustetahratäpliä on tulkittu. Kait niissä pitäisi nähdä muutakin kuin lepakoita.

Minä suhtaudun vähän kriittisesti intoon tuoda psykologi joka tapahtumaan ja koulutukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 09:40

Ei ole tarvinnut vielä ainakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2009 - 09:41

En ole käynyt, mutta psykologi tuli meille kirjan muodossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 10:28

olen käynyt , kun sain hoitovirheen takia syvän trauman, mutta kyllä se apu rupesi lähtemään ihan itsestä, minua vain lähinnä ne istunnot ahdisti...sain toki mieliala lääkkeitäkin, mutta ne eivät sopineet , olin syvemmässä masennuksessa, kuin enne niiden syöntiä ..omanlääkärin myötä lääkkeet lopetettiin ja paranemin alkoi minun kohdalla..ilman lääkkeitä ja sen psygoligin istuntoja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 10:49

Työssä asiakkaitten kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 11:12

Olen. Sairastuin vaikeaan masennukseen 7 vuotta sitten. Siitä oli apua. Nyt kaikki ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 11:19

en muista mikä ero on psykolokilla ja psykiatrilla ,,toinen taitaa olla toisen apuri,olen joskus tavannut tällaisen parivaljokon..ja laittoivat minut eläkkeelle..kiitokset heille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 20:42

Jos elämä tuntuu liian rankalta ja liian kauan, on hyvä hakeutua asiantuntijan luokse. Kyllä sieltä apua saa, Omalääkärin lähetteellä pääsee myös psykiatrin tai psykologin vastaanotolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 21:24

Samoin; psykologin juttusil/testeis olin kun hain ammatilliseen koulutukseen, kuului osana pääsykokeisiin, ja varmaan näin esim. ne mustetahrat heitin mielest väärin (kun tuot mielikuvitusta riittää), niin vast toisel kerral pääsin läpi nuist testeist. Silloin vaan en tienny, et tulevaisuuteni on kiinni nuist mustetahroist, joten tsemppasin sit toisel kerral :), mutta kyllähän yleensä ottaen, jos jotain ongelmii on, niin psykologin tai psykiatrin kanssa asiointi auttaa, ja on auttanut jo moniakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 03:55

En, vaikka joskus olisi ollut hyväksi. Ei sinne silloin pääse kun ois tarve.