Miksi Janne A aloittaa uudelleen jänöjusin mäenlaskun

tuuria

Avainsanat: talvi ja kesä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 01:28

Kaipa se homma on verissä. Moni urheilija tekee comebacin kuten Ari Vatanen aikoinaan vakavan loukkaantumisen jälkeen ja voitti Pariisi-Dakar rallin. Jannella on varmaan kova motivaatio ja voitonnälkä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 00:49

Saanu varmaan hyvän tarjouksen liitolta, kun ei ole huippu miehii joihin voisi luottaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 01:13

vanha suola janottaa, sopiva rako tehdä pieni nostalgiaretki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 01:21

Kai kannattaa yrittää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 02:01

tarvitsee jostain syystä nopeasti rahaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 05:39

koska vaimo haluaa sen pois kotoa :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 06:53

toivotaan nyt kuitenkkin , että kannattaa tuo jänöjussin mäenlasku...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 07:40

Janelta jäi vielä jotain saamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 08:01

Kunhan nyt sitten ei vaan pantaisi taas liian suuria odotuksia ja paineita ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 08:19

Oli niin vaikeaa se lopettaminen senhän näki kaikki, kun Janne niin itkua väänsi. Jotenkin aavistelin silloin ettei se kauan pysy poissa mäestä...on niitä mitaleita vielä saamatta. Toivotaan onnea hänelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 08:37

Kyllästyi eukkoon ja lastenhoitoon. Muisti helpon rahan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 08:48

kunnianhimo, voitonhalu, raha, ja näki ettei suomipoijjasta ole mäenlaskijaksi tällähetkellä, pakko mennä näyttään vähän veetä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2009 - 09:34

Jannelle jäi vielä näytettävää urheilumaailmalle. Antaapi miehen hyppiä. Saavat oppia nämä uudet poikaset, jotka eivät muuten näy osaavan muuta kuin kiukutella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 11:57

koska jannella on vielä toivoa hypätä pitkiä jäniksen loikkia. ei muuta kuin onnea yritykselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 20:42

sillä oli tylsää ilman mäkihyppykisoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.03.2009 - 08:59

Olepa itse reissussa lähes koko vuosi ja sitten rupeet kotiin paikalleen kakkavaippoja vaihtamaan ja tutustumaan perheeseesi uudelleen. Vaimo on tottunut hoitamaan kodin omalla tavallaan ja sitten tulee mies joka todennäköisesti on tietävinään kaapin paikan parhaiten ja myös odottaa että hän sen saa sanoa. Kauanko sitä kukaan kestää ennenkuin seinät kaatuu päälle. Mieluummin kaatuu etukenossa alastulorinteeseen. Ihan selvää pitkästymistä, kaikki muu on tekosyytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2009 - 21:08

Janne haluaa osallistua viellä viimeisen kerran TALVIOLYMPIALAISIIN. Sitten hän lopettaa ja he sopivat asiasta perheen kesken.

Lähteet:
Mummi,Televisio,Sanomalehti