Mistä aineksista valmistat hyvän salaatin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 02:08

1.
Keitettyä värillistä pastaa
Juustokuutioita
paprikaa
kurkkua
kinkkukuutioita
viinirypäleitä, omenaa
thousand island- salaattikastike

2.
Nuudelia
aurinkokuivattua tomaattia
paprikaa
raejuustoa
tonnikalaa

3.
Raejuustoa
Silliä
Tilliä
Kananmunaa

No toi viimenen on sellanen muu lisukesörsseli, ei voi sanoo salaatiksi, mutta kannattaa kokeilla esim. jouluna.

Kysyjän kommentti

Maistuis kyllä mullekkin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 22:33

jäävuorisalaatti, herneitä, paprikaa, tilliä ja savulohta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 22:42

Tonnikala
Tomaatti
Herne/Maissi/Paprika
Riisi
Katkarapu
Keitetty kananmuna
+ Kermaviili kastike

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 22:51

Jotain salaatin lehtiä,hillosipulia,paprikaa,savukalaa tai katkarapuja,purjoa,porkkanaraaste,ananasmurska mehuineen.

Lähteet:
Esimerkiksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 23:45

tonnikalapurkki
keitettyjä ohrasuurimoita
keräsalaattia
maissi, paprika, herne pussi
kermaviili kastike
mustapippuri rouhe

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 00:11

Sipulia,tomaattia,öjyä ja vähän vihreää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 00:26

viheää salaattia
kirsikkatomattia tms,
kurkkua
ehkä oliiveja
näitten päälle maustetussa öljykastikeessa olevat fetajuustokuutiot liemineen

tosi helppo:
leikkaa appelsiinia tai mandariinia viipaleiksi
päälle sipulirenkaita
tippa öljyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 00:58

Jos nyt sanon helpomalla tän, niin mä pidän Kreikkalaisesta salaatista ja kaikki varmaankin osaa sen tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 05:42

salaatti, kurkku, tomaatti, kukkakaali, paprika, sipuli, valkosipuli, joitain mausteita ja öljyä :) tai sit noi sipulit ja mausteet pois ja vaikka ananasta tai joitain meloonia tilalle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 07:17

rapeasalaatti, punasipulireskaita ohuiksi leikattuina, fetaa, oliiveja mustia , oregaano ja kylmäpuristettua öljyä, viereen tomaattia ja kurkkua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 07:54

Samoisa aineista koostuu minunkin salaattini,kun näiden muidenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 08:11

Vihreää salaattia, tomaattia, kurkkua, sipulirenkaita ( raakoja ) fetakuutioita ja pieni ripaus merisuolaa : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 08:23

Tuossa edellä tuli minunkin salaatit jo. Fetasalaatti on meillä herkkua. Tomaatti-sipulisalaatti myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 08:42

Jos tarkoiettaan ns. vihreätä salaattia, silloin jokin rapea salaattilaji pohjaksi, tomaattia, ananasta, Kalamataoliiveja ja punasipulia.

Lisätty: 10.03.2009 - 08:43

Ja lopuksi kreikkalaista oliiviöljyä ja viinietikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2009 - 09:23

Jäävuorisalaattia, tomaattia, tuoretta kurkkua, tilkka öljyä, aromisuolaa, rouhittua mustapippuria. Toiseksi yleisin salaattini on tomaatti-sipulisalaatti öljyineen ja pippureineen myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 09:29

Jäävuorisalaattia, salaattijuustoa (italialaisittain Feta-juustoa), tomaattia, kurkkua, viinirypäleitä, omenaa ja vihreitä oliiveja (kivi sisällä). Sopii arkeen ja juhlaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 10:37

Salaatinlehti sekoitusta,oliiveja, keitettyä munaa,tomaattia ,keitettyä riisiä,tonnikalaa,curry majoneesiä.