Mikä on paras pikaruokapaikka?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 10.03.2009 - 09:17

Oman jääkaapin lisäksi kotiin tilattu pizza, kaupungilla torin Vety tai Atomi,

Kysyjän kommentti

Pizza on kyllä hyvää, varsinkin kotiin tuotuna! :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 22:32

oma jääkaappi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 22:39

Ei ainakaan Manse-Kebab.
Uskoisin että monella on joku paikallinen pikkupaikka jossa käyvät.
Itselläni se taitaa olla ABC-asemien noutopöytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 22:40

ylitarkan kertoman oman jääkaapin lisäksi sellaisia ovat McDonalds ja Subway.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 22:57

Kotona kaapista ruisleipä ilman rasvaa ja päälle mitä sattuu löytymään.Kaupungilla torilla rasvaisempi vaihtoehto Vety tai Atomi (Lappeenrannan perinteiset) ja reissussa huoltarilla kahvi ja täytetty patonki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 23:47

jos on joutunut ulkoruokintaan, niin sitten se Hesan asemalla "Möttönen Balkkanilla & maito"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 00:11

Kodin keittiö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 00:34

"Karvakäden" pizzeriasta löytyy meiltä turkkilaiset herkut kun laiskottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 02:13

Mäkkäri !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 05:43

tällä hetkellä oma jääkaappi. mut jos saisin mennä jonnekkin muualle niin varmaan heselle ku mäkkärii ei oo täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 07:13

orikeron grilli, kun isossa kaupungissa käymme ja ne minnan lihapulat, tai keitto...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 08:13

Kyllä se oma jääkaappi nyt tällä hetkellä on, mut tarvittaessa ja kauhean nälän yllättäessä se on keskustan yks pizzerioista : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 08:44

Oma jääkaappi. Muita en edes tunne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 14:32

Torilla vety tai atomi,ovat mahtavia molemmat,emme käy muuten pikaruoka paikoissa.